Hööks vår och sommar 2015

Jag fick höra att rean skulle börja i slutet av månaden, så kanske nästa helg? Lagom till löning lixsom.. :p
 
Trist rea hittills, men hoppas på påfyllning.
Enda intressanta var bootsen då alla boots jag redan har är för stora för "Hästen med minifötter".
 
Vilken tur att jag inte köpte träns när de va 15% för det jag ville ha fanns med på rean nu.
Så jag har köpt ett träns, 2 boots och en sån väska att ha godis i (till hund egentligen)
 
Det är rätt mycket med på rean. Vi har även fått in boots med fårskinn i butikerna nu, många som efterfrågat det :) Men mycket från JH är med på rean, samt väldigt mycket kläder osv.
 
Har gått igenom det som fyllts på och nä, inga större habegär som skapas. Känns rätt gött ändå då stallskåpet redan svämmar över :nailbiting::o
 
Jag tyckte det fanns ganska mycket på rean.
Jag köpte detta samt ett par ljusblåa likadana JH byxor som inte är med på bild.


Kul att du hittade s mycket kul! Jag jobbar så blir affären i eftermiddag men då är nog de bästa slut! :) Hoppas kunna få tag i ett par boots!
Ridbyxorna på bilden ser väldigt trevliga ut också!
 
Jag var in i Uppsala i fm. Det var mer med på rean där än som fanns på hemsidan. Ganska utplockat på vissa saker, t ex den pike jag siktat in mig på fanns ETT ex - i strl 146. Annat fanns det massor av, t ex träns.

Köpte Coleford-tränset och den blå softshellparkasen (som är sjukt mkt snyggare i verkligheten än på hemsidan) på rean, de fanns på hemsidan med. Köpte även snabbstallbandage, de fanns inte på hemsidans rea men i butik. Var nära köpa ett par tävlingsridbyxor med bling (också på rean i butiken men inte hemsidan) men de var så himla genomskinliga.

I övrigt så klent med täcken, men å andra sidan mycket schabrak (ej med på hemsidan).

Absolut inte bästa rean - men jag hade ändå tänkt köpa snabbstallbandagen eller transportskydd samt tränset. Så jag är nöjd, särskilt med parkasen som bonus. Hade jag vetat vad hästskrället tänkte få för storlek som stor hade jag frossat i finare grimmor och träns med. Kläder köper jag otroligt sällan speciella kläder för stall/ridning sådär till vardags (alltså tröjor osv som inte är tävlingströjor)

Dålig bild och är annat med som inte var på rean och en del som inte ens är från Hööks men

10298904_823534434409198_2361658358477747278_n.jpg
 
Här fanns också mycket mer i butik än på nätet. Provade likt @Alexandra_W de vita ridbyxorna med bling och konstaterade att de var otroligt genomskinliga. Tur att jag provade!

Blev inte så hemskt mycket för mig, ett schabrak, en grimma, en tröja (den enda i marin, annars bara i hemsk babyrosa och babyblå), ett hundtäcke, strumpor och så en flugmask med blommor (inte rea).

En del på bild. Och en katt.
11009868_10205918996845954_345138719308329972_n.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 923
Senast: Therese1988
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
458
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 111
Senast: Tilly_85
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 598
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp