Hööks vår/sommar 2013

Sv: Hööks vår/sommar 2013

Trodde den skulle vara svår att ta av . Satte på den, Nirre rulla sig och sen låg den på marken :D. Hon försökte inte ens få av den.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

*kl*

En lädergrimma fick hon ju också :)
DSC_0644_zps2fbc177d.jpg
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag får helt klart uppfostra henne bättre. Men hon är ju både ponny och kallblod= Dålig kombination :D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

*KL*
Jag tänkte köpa en HV Polo-väst idag nu när det är rabatt på dem, men de var slut i min storlek :( Fanns inte på centrallagret heller tydligen (softshellvästen i marinblått, storlek L eftersom att de är små i storlekarna).

Jag köpte grimman med flyweil de har billigt nu fastän jag inte behöver flyweilen. Blir bra pris ändå, det brukar inte finnas Xfull-grimmor billigt.
Och så köpte jag ett bett till hästen/ponnyn jag har här på inridning (tvådelat med fasta ringar).
 
Senast ändrad:
Sv: Hööks vår/sommar 2013

KL

Jag åkte till hööks för att jag ville prova/köpa ett par nya röda ridbyxor men det fanns ju såklart inte rätt storlek inne..
Men det fanns byxor på rea så jag köpte ett par grå och ett par bruna och utnyttjade mitt rabattkort så jag fick dessa 2 par för 400kr, det var ett fynd!

Jag har nu använt byxorna några dagar och de är jättesköna, ett stort + är att mobilen får plats i fickan utan att åka ur eller vara för klumpigt när man rider.

 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

*KL

Jag var på Hööks idag i jakt på ridstövlar och köpte ett par CRW Trento. Efter att ha läst om CRW excellent i tråden kunde jag inte låta bli att prova dem också :o De var supersköna så jag köpte ett par bruna såna! Hade rabattkort som var fyllt så alltsammans blev 2300:- :D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Tänkte höra om någon har eller har haft Pullarträns Clare, Claridge House. Eller Aachenträns Wilford Claridge House?
Är sugen på ett av dem, men kan inte bestämma mig för vilket!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Brukar vara strax efter midsommar och sen kommer nya katalogen 2-3 veckor efter... har varit så förr iallafall om man kollar de gamla hööks katalog trådarna! =)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Någon som kännt på Aachenträns Hunter Claridge House ?

Galet snyggt, och praktiskt med hakarna :)

// Niikon92
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Har ett och är mycket nöjd med det. :love:
Mjukt och fint dock ska man helst köpa det i butik då det varierar en del i kvaliten. :crazy:
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

*kl*

Kan tipsa om att rean startar nästa måndag;)!

Var där idag och köpte något så spännande som en stångrem. Sist handlade jag ännu mer spännande saker-en svamp och två grimskaft:D.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Oh yes:D! Skulle tydligen vara mest kläder, lite träns och typ benskydd och troligen ett gäng schabrak. Inga täcken alls typ.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Åhhh trevligt med REA!! :D Just schabrak, träns och benskydd har jag ju inte alls så de räcker! ;) *samlar*
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Lady_S
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 666
Senast: Gabby_Ossi
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
2 626
Senast: doppler
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 826
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp