Hööks vår/sommar 2013

Sv: Hööks vår/sommar 2013

Rean börjar på tisdag :)

Som jag har förstått det så kommer det även att vara en hel del täcken med!
Även några stövlar och skor, samt en hel del kläder och schabrak :D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

De har alltid sin rea både i butik och på nätet, dock kan ju utbudet variera beroende på vad de olika butikerna har kvar.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Hmm börjar rean på måndag eller tisdag olika bud i tråden och naturligtvis har de stängt idag i min butik så kan inte ringa och kolla heller ?
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Skulle gissa tisdag då eftersom det är den 25=lön för väldigt många.

Sånt brukar de ju inte bry sig om när det kommer till REA. Har starkt för mig att det började på måndagen ifjor och det verkar ju lite udda att inte börja första dagen i veckan. Möbelreaorna tex börjar ju redan på söndag.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Måndag var vad personalen sa till mig i veckan iaf. Finns väl iofs ingen garanti för att inte hon själv hade snurrat till dagarna;). Tror nämligen själv att det är tisdag som gäller eftersom nuvarande kampanj pågår till 24/6.
 
Senast ändrad:
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Måndag var vad personalen sa till mig i veckan iaf. Finns väl iofs ingen garanti för att inte hon själv hade snurrat till dagarna;). Tror nämligen själv att det är tisdag som gäller eftersom nuvarande kampanj pågår till 24/6.

Ja rean brukar ju alltid starta dagen efter kampanj slutar.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Yaj! Idag är det dags,slutar halv tio så det bli perfekt att hänga på låset när de öppnar :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Fuuusk jag jobbar till 1630 :( KOllade på hemsidan nu, va inte mycke rea som kommit upp på hästsidan inte!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

mmmm såg nu att de ligger i de vanliga kategoerierna och inte under bara rea fliken :) också som vanligt eg mao ;)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Haha, ja :-D

Nästan allt är slut på centrallagret men om saldot stämmer ska allt jag vill ha finnas i butiken :-)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Lady_S
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 664
Senast: Gabby_Ossi
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
2 617
Senast: doppler
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 820
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp