Höstboost!

Alltså. En mycket typisk Luffråga. Vad gör en när en väntar på att kletet ska torka? Står i badrummet en kvart?😅 Lindar in sig själv i plastfolie?
Jag är tyvärr en riktig torrboll så det tar nog inte ens en minut för mig att torka.

Men det är klart att det blir ju lite rester men det ignorerar jag. Det är så lite så det spelar ingen roll om det hamnar på kläder eller lakan.
 
Alltså. En mycket typisk Luffråga. Vad gör en när en väntar på att kletet ska torka? Står i badrummet en kvart?😅 Lindar in sig själv i plastfolie?
För mig tar det längre tid för krämen att gå in om jag är torr, så regelbunden insmorning kommer göra att det går fortare. Men innan dess så hjälper det att fortsätta smörja in krämen man har satt på, alltså typ knåda in den. Hjälper i vart fall mig.
 
Jag är tyvärr en riktig torrboll så det tar nog inte ens en minut för mig att torka.

Men det är klart att det blir ju lite rester men det ignorerar jag. Det är så lite så det spelar ingen roll om det hamnar på kläder eller lakan.
Så annorlunda det kan vara. Om jag är torr så tar det längre tid för krämen att gå in, medan om jag inte är torr så går krämen in direkt
 
För mig tar det längre tid för krämen att gå in om jag är torr, så regelbunden insmorning kommer göra att det går fortare. Men innan dess så hjälper det att fortsätta smörja in krämen man har satt på, alltså typ knåda in den. Hjälper i vart fall mig.
I tillägg till ovan så har krämen också betydelse. Vissa krämer går in mkt snabbare än andra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har sedan början av tonåren haft dålig hårkvalité, visserligen rätt tätt med hårstrån, men dom är tunna, frissiga och torra och helt...
2
Svar
24
· Visningar
4 149
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Jaha, då var det dags för lite spekulationer igen :D Min lilla Myra är ständigt hungrig. Så fort jag rör mig så springer hon runt mina...
2
Svar
22
· Visningar
10 282
Senast: Mahonia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen hade jag inte tänkt att jag skulle skriva något om veckans ridlektioner... Min ridskola har redan börjat sin termin, men rent...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 222
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp