Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej då. Jag har bara skrivit HP en gång men då tog jag 1.2. Och jag är fullkomligt urusel på matte![]()
@touche Det är inte det minsta omöjligt att skriva 1.2Börja träna matten i tid bara, läs mycket och förbered dig för provdagen så ska det inte vara några större problem
Jag förberedde mig inte ett dugg, kan tilläggas. Så svårt är inte högskoleprovet.
Jag förberedde mig inte ett dugg, kan tilläggas. Så svårt är inte högskoleprovet.
Jag insåg just att jag råkat begå ett misstag när jag sökt program för hösten. Ett STORT misstag. Jag har lyckats söka in till fel program.
Jag ville läsa Agronom mot landsbygdsutveckling men ser nu att jag lyckats söka in till Agronom med inriktning Ekonomi.
Hur fungerar det med sena anmälningar? Är det möjligt att komma in även om anmälan kom in för sent eller är det helt kört?
Jag insåg just att jag råkat begå ett misstag när jag sökt program för hösten. Ett STORT misstag. Jag har lyckats söka in till fel program.
Jag ville läsa Agronom mot landsbygdsutveckling men ser nu att jag lyckats söka in till Agronom med inriktning Ekonomi.
Hur fungerar det med sena anmälningar? Är det möjligt att komma in även om anmälan kom in för sent eller är det helt kört?
Hur gick det för dig, löste det sig?
Nu är det bara några timmar kvar... Några fler som inte kunnat sova så bra?![]()
åh gud!@mooi Jepp... I eftermiddag!