Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Ni anar inte hur många gånger jag var på väg att skriva att mitt internet krånglade eller att datorn var seg. Men jag hann hejda mig, ville ju inte avslöja mig. :p

Men jag var supernoga med att bara spela från datorn och inte mobilen... Sjukt skojig lek och tänk att vi vann fast jag spelade som en kratta. :banana:

Undrar vad det är med mig och siarrollen som gör att jag inte kan uppföra mig. :o
Jag tänkte göra så, men så gick jag in via mobilen någon dag, misstänker att jag avslöjade mig lite där - vissa stavfel är ju pga mobilen...
 
Asså har ni börjat festen utan mig? Ja som trodde det var halv tio. :cry: Har hållit mig från att ligga ända till nu. :D

Tack @Harald_Treutiger för en sjukt rolig lek!

Tyckte att det var så uppenbart vem jag var. Jag menar, hur ofta brukar jag inte åka i dl1 när jag är siare. :angel: Frustrationen i början av leken var enorm...

Jag skickade en del idéer till Harald, osäker på om någon var rätt förutom @bollen__ som ju försade sig på fb. :rofl:
Vad skrev jag på fb? :rofl:
 
Ni trodde väl nästan att jag glömt.....

Men.....

Årets Buke-Robinson


Är:


ALEXANDRA_ZAZZI!!!!!!!!!!


Grattis!!!

Du vinner vår imaginära Robinsonstayett!!!



Hur känns det!??

Kan vi få ett vinnartal???
Men oj, den är mycket tyngre än jag trodde... :)

Jag vill tacka hela produktionen med @Harald_Treutiger i spetsen och naturligtvis alla fantastiska lekdeltagare!

Nu ska jag bjuda er på min egentillverkade tomatsoppa med @Jochenmedbaguettentillbehör!

http://www.alexandrazazzi.se/
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
41 035

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp