Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Men oj, den är mycket tyngre än jag trodde... :)

Jag vill tacka hela produktionen med @Harald_Treutiger i spetsen och naturligtvis alla fantastiska lekdeltagare!

Nu ska jag bjuda er på min egentillverkade tomatsoppa med @Jochenmedbaguetten tillbehör!

http://www.alexandrazazzi.se/
Det hade ju varit snyggare om Alexandra själv hade hållit talet men jag är less på Chrome (och Explorer som jag fick sjunka till igår när jag inte kom in) så nu kör Alex med ombud. ;)
 
Äh, jag som bara trodde att jag var trovärdig... :angel: :D
Orkar inte bläddra på telefonen men i min desperation har jag balanserat på hintningsgränsen idag (fast jag tror jag höll mig på rätt sida). Genom att föreslå att vi letar efter Gullans tvilling och sen genom att i förbifarten nämna att jag hållt dig som god sedn dag 3 typ. :p
 
Orkar inte bläddra på telefonen men i min desperation har jag balanserat på hintningsgränsen idag (fast jag tror jag höll mig på rätt sida). Genom att föreslå att vi letar efter Gullans tvilling och sen genom att i förbifarten nämna att jag hållt dig som god sedn dag 3 typ. :p
Att du var tvilling fattade jag faktiskt när du skrev om Gullans dito. :p

Rösten jag hivade iväg i elfte timmen igår var en kombination av ulvleksparanoia och jävelskap, jag ville se vad som hände och ffa om @Snurrfian följde för hade hennes röst på @Robinson_Robban stått kvar så hade vi ju vetat iom hennes roll. :)
 
Orkar inte bläddra på telefonen men i min desperation har jag balanserat på hintningsgränsen idag (fast jag tror jag höll mig på rätt sida). Genom att föreslå att vi letar efter Gullans tvilling och sen genom att i förbifarten nämna att jag hållt dig som god sedn dag 3 typ. :p
Jag är ju urkass på att hitta hintar även när jag leker. Så OM jag hittar en hint så anser jag att den är över gränsen. Jag sa ju inget, el hur ? ;)
 
Orkar inte bläddra på telefonen men i min desperation har jag balanserat på hintningsgränsen idag (fast jag tror jag höll mig på rätt sida). Genom att föreslå att vi letar efter Gullans tvilling och sen genom att i förbifarten nämna att jag hållt dig som god sedn dag 3 typ. :p
Misstänkte att det kunde vara så med tvillingen. Sian kopplade jag faktiskt inte. Var så inne på att ulvarna fått den...
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
41 035

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp