honråtta köpes!! (akut)!!

Smurfoff

Trådstartare
HONRÅTTA KÖPES!! (AKUT)!!

har ganska bråttom att köpa en honråtta! (får hem en råtta den 23 april) och den måste ju ha en kompis!
färg kvittar, ålder: ej över 4 månader. den ska ha stamtavla, men behöver inte vara registrerad i srs.

DET VIKTIGASTE ÄR ATT DEN HAR ETT BRA TEMPERAMENT!

kommer få ett väldigt bra hem med mycket gos och kel och får var ute ut buren väldigt mycket. dom kommer att bo i en stor hemmabyggd bur! kommer också träna agility med dom =)

hör av er via mejl och mejla ert telefonnummer.
(kollar mejlen dagligen)

JAG SKA TILL GÖTEBORGSUTSTÄLLNINGEN DEN 24 APRIL OCH HAR MÖJLIGHET ATT HÄMTA DEN DÄR!

m.v.h malin ljungström
(bor i helsingborg)
 
Sv: honråtta köpes!! (akut)!!

Men du får inte annonsera på forumet menade nog ovanstående talare
 
Sv: honråtta köpes!! (akut)!!

Som MB sa, jag menade att du inte får annonsera.
Hör med en djuraffär? Varför inte åka och köpa en till?
 
Sv: honråtta köpes!! (akut)!!

okej.. visste inte att man ej fick annonsera.. jag vill ej köpa från en djuraffär utan en uppfödare.. hon jag ska köpa den andra råttan av har alla sina andra ungar tingade..
 
Sv: honråtta köpes!! (akut)!!

Det är därför det finns någt som heter annonser.. så att man skall kunna annonsera där. :)
 
Sv: honråtta köpes!! (akut)!!

Du kan jämföra det med Zoonen, skillnaden är att Gunnar inte är så jävla grinig som Kai är :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 100
Senast: Lobelia
·
S
Övr. Djur Jag ska bli sambos och vi har nyligen flyttat in i en lägenhet. Känns dock lite tomt utan djur då jag är van att ha både katter hundar...
2
Svar
36
· Visningar
2 748
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Kopierar inlägget jag skrev på Zoonen, vill ha så många svar som möjligt :) "Håller ju på med en hemsida, har varit lite krångel men nu...
Svar
16
· Visningar
2 773
Senast: Lejonflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp