Hööks-en riktig kopia :P

Sv: Hööks-en riktig kopia :P

hahaha, typ hälften av alla saker är inte äns lika "orginalet"!1! :banana:

jag tycker att det finns flera företag som kopierar av varandra och vissa av hööks grejer duger rätt bra iaf till "vardags"

Vad gör det om dom köper in märken som "kopierar" lite.

Och seriöst hur många varianter kan man göra på ett schabrack? Det är meningen att det ska vara lite uppåt i fram och helst lite i bak oxå så det inte ligger platt mot ryggen på hästen för det är inte bra för ryggraden. Kopierar man för att man gör en pesoal i samma färg och råkar ha samma utbud på färger? Det finns bara ett visst antal rena färger och man bör ha flera färger för olika ryttares tycke och smak och för att alla hästar passar olika i olika färger.

Och senskydden, seriöst hampa pro varianten (säger inte att det är dom som har gjort dom, men måste ju skriva namnet på ett av dom) finns det hundra varianter utav i olika märken. Varför? För att folk vill ha ett visst märke dom tycker om i sin prisklass och enligt mig är det en yterst bra form på skydden.

Å för att inte tala om grimman, man kan inte formatera om en grimma, den ska se ut och fungera på ett visst sätt och det finns bara ett ex antal färger att leka med.

Å så vidare å vidare...

Tycker det är helt okej att hööks säljer märken som "kopierat" andra märken. fast tanken var nog inte att kopiera utan för att designern tyckte det var snyggt. Ska det vara en exakt kopia så ska kopian vara helt identisk likväl model i pungt och pricka som utbudet. Å kopior har jag då alltid haft för mig försöker härma medvetet och även märkets märke på varan som dom kopierat ifrån.

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
495
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
460
Senast: warg
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 120
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 078
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka