Hööks höst/vinter 2014

@Fiorano åh det låter ju perfekt! Låter som att du är precis samma storlek som jag dessutom. Kan ju faktiskt prova en väst under på plats också för säkerhets skull . (Har en rätt skrymmande outlyne)

Ny grimma från JH collection.
b124674.jpg

Tröja från JH och pannband från CRW, samt nya ridbyxor - även dom CRW.
b124681.jpg

@Bliss Skulle säga att du absolut får plats med särkerhetsväst under:). Jag har en S och den är rymlig, hade kunnat ha en XS också och har vanligen 36/38. Så det finns gott om plats i Lovan:).

Beställde en Lova, men nu blev jag orolig att den är för stor :/.. Tog en xs men jag är liten, 34 i vanliga fall.. Eller 160 i barnkläder haha (27 år gammal).. Kanske skulle beställt barnstorlek?

@Lillstrumpa Det beror ju lite på också i gall du sillar slimmade kläder? Jag vill alltid att överdelar ska sitta åt riktigt ordentligt vilket Lova inte gör. Men den är superskön ändå:).

@Magica Kom faktiskt precis hem från Hööks med just ett par bruna Arezzo:D.

@Lillstrumpa Det beror ju lite på också i gall du sillar slimmade kläder? Jag vill alltid att överdelar ska sitta åt riktigt ordentligt vilket Lova inte gör. Men den är superskön ändå:).

@Magica Kom faktiskt precis hem från Hööks med just ett par bruna Arezzo:D.

Hmm njae, fast det är inte många som ser mig här ute på landet så det gör väl inget om jag ser lite rolig ut :). Tack för svar!

@Bliss Skulle säga att du absolut får plats med särkerhetsväst under:). Jag har en S och den är rymlig, hade kunnat ha en XS också och har vanligen 36/38. Så det finns gott om plats i Lovan:).

Dom är verkligen jätterymliga! Provade men jag tyckte den kändes lite tunn. Men den kanske är varmare än vad den ser ut att vara.

Har köpt kodiak täcket till min nu och tycker det verkar jätte bra! Har inte haft det på henne när det regnat än men jag gillar materialet på de mer än vad jag gillar de på amigot. Det känns lite mer regntåligt :)

Idag kom de bruna Arezzo stövlarna (och stövelsträckarna och sulorna) med posten. Men jag upplevde dem som högre i skaftet i butiken (de såldes så jag kunde inte köpa dem). :o men blir nog bra. Älskar den bruna färgen! :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 445
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 630
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka