Har efter många om och men lyckats titta igenom rean. Och förutom schabrak som jag verkligen inte borde slösa mer pengar på så var det bara fleecetäcket som jag vart sugen på. Kan nog därmed vänta tills febern gett med sig innan jag åker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JappKan man använda sin ihopsamlade bonus när man handlar på nätet?
I Kassaläget, där du ska välja betalningsmetod tor jag, på samma ställe där man kan mata in om man har presentkort, där klickar du i att du har bonus, så dras det automatiskt.@Rugge hur gör man?
Men det krävs ju att du har en bonuscheck redan. De mailas ju ut et par ggr om året. Senast var nog i början av december.Perfekt! Köpte ju en sadel för 5000 så det borde ju bli lite bonus![]()
Men det krävs ju att du har en bonuscheck redan. De mailas ju ut et par ggr om året. Senast var nog i början av december.
Nästa gång är nog i Mars
Se där, vilken koll jag hade dåFrågade hur ofta dom skickar ut bonusen tidigare idag och hon sa varannan månad.
Jag hittade lite i min butik (Helsingborg)
JH Ravenna Fleece väst
JH Collection grimma
JH Sassari Dr schabrak
SM Sheldon Dr vojlock
Blev faktiskt överaskad att det var så folktomt och att jag faktiskt kunde ha storlek L i västen. Har alltid trott att JH har varit små i storlekarna!
Presentkortet på 500:- användes så jag behövde bara betala 67:- TACKAR!!!