Hööks höst/vinter 2014

Har efter många om och men lyckats titta igenom rean. Och förutom schabrak som jag verkligen inte borde slösa mer pengar på så var det bara fleecetäcket som jag vart sugen på. Kan nog därmed vänta tills febern gett med sig innan jag åker :)

Någon som vet om tillgodokvitto funderar på nätet och vilket kod man isåfall använder? Kvittonr? KöpID? Kontrollnr? Kontrollkod? Kontrollenhet?

Haha, ALLA mina favoriter på rea! 50 % på allt men det kanske det alltid är?

Två tröjor jag har sedan innan, CRW Kola och Bocka. 174 resp 199 kr.

Enda stalltäcket som håller bra som jag skulle köpt ett till av oavsett pris, Declan. 199 kr.

En annan modell förbygel jag funderat på fanns en min färg o storlek på rea, resten ordinarie? CH. 319.50 kr.

Tränset jag tittade på igår oxå på rea och ett fint exemplar, Harleston. 294 kr

Och så fanns det ju oranga ridbyxor! CRW Springfield. Ej rea, ska prova hemma. 749 kr.

Sjukt kul, aldrig varit på deras rea innan.

Jag hittade lite i min butik (Helsingborg)

JH Ravenna Fleece väst
JH Collection grimma
JH Sassari Dr schabrak
SM Sheldon Dr vojlock

Blev faktiskt överaskad att det var så folktomt och att jag faktiskt kunde ha storlek L i västen. Har alltid trott att JH har varit små i storlekarna!
Presentkortet på 500:- användes så jag behövde bara betala 67:- TACKAR!!!

Jag köpte den blåa crw active-västen, behövde en tunnare väst :up:
Sen blev det bara två grimmor, till sommarbetet, brukar köpa det på rean. Och en kam till manen, men från hundavdelningen och ett hundshampo.

Jag hittade lite i min butik (Helsingborg)

JH Ravenna Fleece väst
JH Collection grimma
JH Sassari Dr schabrak
SM Sheldon Dr vojlock

Blev faktiskt överaskad att det var så folktomt och att jag faktiskt kunde ha storlek L i västen. Har alltid trott att JH har varit små i storlekarna!
Presentkortet på 500:- användes så jag behövde bara betala 67:- TACKAR!!!

Jag tycker deras ridbyxor är små i storlekarna eller så är jag byggd fel för dom. Måste ha 42 på modellen Tempo jag köpte idag och i mina vanliga jeans har jag 38.

Men överdelarna är stora. Där har jag S eller M beroende på hur tight jag vill ha det. Gillar när det sitter lite löst.

Jag är precis hemkommen från vår butik. Gillade rean, tyckte de hade nedsatt på allt man kunde ha behov utav. Täcken, kläder, träns, stövlar osvosv. Jag köpte hundhalsband, koppel, ridbyxor, träns och nosgrimma - helnöjd! 800 och då var inte tränset på rea :D

Dom är små i storlekarna!
Jag har 36 i alla mina ridbyxor hemma och kunde knappt knäppa 38an. Storlek 40 satt däremot bra och fick följa med hem,

Angående JH tempo så provade jag i butik, brukar vanligtvis ha 32/34 men 34 gick inte att knäppa, 36 var sladdriga i benen och hängde i baken.... så det blev inga för mig :meh:

Täckesutbud i Skövde: Dåligt.
Grimmor: Fula :p
Tränsen: Några fina varav ett brunt jag älskade MEN jag har inte brunt :(
Schabraken: Fyndade två
Kläder: Kollade inte för jag är för fet för deras storlekar :p

Var inne på "min" butik i Karlstad idag. Fick inte med mig så mycket men skulle å andra sidan inte ha något (moraliskt stöd till en kompis) :p Köpte en tröja, CRW Bocka. Har inte bestämt om den får hänga med till stallet eller i vardags än dock :idea: Fanns mycket kläder och sen hyffsat med träns på rea. Ångrar dock lite att jag inte köpte boken "Balans och harmoni i ryttarens sits" då den endast kostade 125 kr nu och jag har velat ha den lääänge... Fick lite hjärnsläpp och blev snål där för ett tag men en bok är väl det enda som kan vara välinvesterade pengar i längden, får nog bli en tur till imorgon och plocka med mig ett exemplar hem :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 443
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 625
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka