Hööks nyheter!

Sv: Hööks nyheter!

Grejen är att de har mycket mer i butiken än vad de visar på nätet.

Saker som vi som bor långt bort aldrig får tillgång till eftersom vi inte får veta att de finns...

Islandstränset och ponnybenlindorna blev jag kär i, och i alla fall islandstränset ska jag införskaffa när jag besöker Hööks nästa månad :)

Chili skrev:
De har ju haft de röda innan, de har bara modifierat dem lite. Så de är nog bara slutsålda, eller så har de uppdaterat sidan dåligt!

Nu har jag fått svar från H**ks! De röda är tydligen helt nya, tillhör höstkatalog-sortimentet. Så de kommer snart gå att beställa. Hurra :banana:

Islandstränset med engelsk nosgrimma är jättefint, ska nog satsa på ett sånt åt bebis i höst/vinter när vi börjar träna lite mer seriöst. :)

För visst brukar det vara ca cobstorlek på islandstränsen?

pinky skrev:
Grejen är att de har mycket mer i butiken än vad de visar på nätet.

Saker som vi som bor långt bort aldrig får tillgång till eftersom vi inte får veta att de finns...

Du får muta någon av oss här nere så kan vi åka dit o handla åt er å sen skicka det till er :idea:

Ang. Börjes.
Förra våren beställde jag katalogen via Internet, och jag hittade massor av grejer, dessutom är ju allt så billigt. Jag tjatade lite på mamma så vi körde till Börjes, men jag blev jättebesviken. Där var rörigt, slut på många av varorna i katalogen och inget av det jag hade tittat ut såg fint ut i verkligheten, andra färger, dåligt sydda sömmar och dålig kvalitet överhuvudtaget :( Det enda jag köpte var ett billigt, men fint, schabrak som tyvärr är så tunt att jag måste ha en pad under. Nej, Börjes är inget för mig.

Jag har bara gått och väntat på Hööks B-kopia av walkertäcket, sen jag såg det på bild från en grossistmässa i England för något år sen :smirk: Men det är ju en bra grej!

Precis som pinky säger så har de väldigt lite grejer upplagda där, och det som är upplagt är mest skit. Tyvärr.

pinky skrev:
Islandstränset med engelsk nosgrimma är jättefint, ska nog satsa på ett sånt åt bebis i höst/vinter när vi börjar träna lite mer seriöst. :)

För visst brukar det vara ca cobstorlek på islandstränsen?

yes det är cob storlek på islandstränsen...:)

Ni som varit på Börjes nyligen: vet ni om de fortfarande har de hoppschabraken i blått med vit-röd kant, med en liten bild på den engelska flaggan på "ryggen"??

hade du sagt de tidigare hade jag kunnat kolla, var där idag :) hittade en massa kuliga saker :D mkt rea grejjer som inte står på nätet..mkt nöjd

Jag tror det var ganska likt hööks modell faktiskt, fast quiltat (heter det så?). Långrandigt eller vad man säger :p

Camilla_H: Man använder det typ vid promenader/skrittmaskin/tömkörning. Ger frihet till bogarna men täcker hela ryggen.

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 491
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
21 417
Senast: ptr
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 270
Relationer För ett par dagar sedan rasade hela min värld när min sambo berättade att han vill göra slut. Han säger att han älskar mig, men som vän...
Svar
6
· Visningar
3 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka