Hööks släta lädertyglar?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Peach
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 776
P

Peach

Undrar bara om någon vet hur kvaliteten är på dessa och hur breda de är? Jag har ett par 10mm breda av ett annat märke som passar bra till ett kandar men jag tycker att de blir för smala att rida med på bara tränsbett.

Sv: Hööks släta lädertyglar?!

Jag har ett par släta som jag köpt på Börjes och jag tror att dom kostade 188 kronor och dom är mjuka och fina "av sej själva".
Men jag kommer inte ihåg vilket märke det var......

jag har hööks släta lädertyglar (som kostar 249 kr) verkligen jättefina! mjuka å sköna att hålla i. inte så smala som 10 mm, känns "lagom", jag gillar inte för tjocka tyglar...
Köp dom ;)

Tack! Då blir det nog ett par såna :)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 329
Senast: Silje
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
885
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 230
Senast: Reshästen
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
525
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka