Hööks vår/sommar 2012

Sv: Hööks vår/sommar 2012

Jag mailade Hööks angående kombinationsbandagen. Fick ett snabbt svar att de kommer ut på hemsidan under em:)

Mvh anaby

Men åh, varför kunde de inte ha även nosgrimmans spänne i nacken? :( Speciellt när den är så LÅNG att den säkert kommer nå ända ner till nosgrimman. Lönt att ha rundsytt när det inte syns...
Ja ja, hittar jag inget bättre under GHS lär detta få flytta in i min sadelkammare, dock i brunt :)

*KL*

Ja och vad tyckte vi om katalogen då?

På människosidan tyckte jag att Monte Carlo-västen var snygg, gillar grått :d

På hästsidan hittade jag inget riktigt men jag får bläddra flera ggr så hittar jag säkert nåt :D

jag har inte fått katalogen än :(
men kollat på nätet och oj va mycket min häst behöver nu :angel:

*kl*
Blev lite sugen på ett par sånna där terrängskydd fast i svart och elevatorshabrak i gult för det kändes väldigt somrigt! :). Är osäker på om det kommer vara en snygg färg på min häst dock, hon är stickelhårig ljusfux (haflinger).

Jag hittade inte alls så mycket.. Gillade Lamicell schabraken, annars var de fletesta schabrak i för skrikiga färger.. Själva färgerna är fina och ger vårkänslor men ja tror man tröttnar på dem ganska fort..

*kl*

Jag ska absolut köpa det rundsydda tränset! Ska inhandla en rundsydd remont till med spännena i nacken. Kommer bli ursnyggt:love:!

Och så gillade jag de tjocka LamiCellschabraken.

Kl

Jag hittade inte alls mycket. Kanske är tur det iom jag råkade handla för 3000:- där förra månaden. :o

Hade det rundsydda tränset haft alla spännen i nacken så hade jag köpt det på en gång. :(

Jag tycker om att det har kommit in mer turkost i tröjsortimentet, kanske kan jag slippa varselvästen dagtid :idea: Det var så tråkigt med det rosa, lila, rosa, lila, rosa, rosa...

Sen gillar jag allt det gröna som inte är bara grönt, dvs limegrönt, äppelgrönt, dessa gröna, i hästsortimentet. Synd bara att de inte har uppdaterat westerndelen så mycket, tre bett, ett träns och en ny färg på en av filtarna :grin:

Det är livsfarligt att sitta hemma och va sjuk nu!

KL

Suck ibland blir man dock lite trött. Gillar att de fått in Baucherbett i sortimentet men de kan väl åtminstone visa det på rätt håll...

Jag tänkte också på det med att Baucherbettet är på fel håll. Märkligt att ingen åtgärdade det innan de tryckte katalogen? :|

Jag tycker att det gröna Tartan-schabraket var snyggt, och den nya lädergrimman. Terrängskydden ser ju också riktigt trevliga ut, men de behöver jag ju verkligen inte då vi inte ens tränar terränghoppning, och skogarna häromkring är inte heller särskilt svåra att ta sig igenom. ;) Väldigt kul med så mycket grönt (och inte bara i en nyans!), det är så vårigt och härligt. :)

Åh det låter riktigt lovande! Hade liksom du velat ha ett remontträns i samma stil:). Har dock under något nattsurf hittat en isis-affär på nätet som säljer ett jättesnygg remont med spännen i nacken och "normal" nosdel för typ 250:-! kan inte för mitt liv komma på vad sidan hette bara:p.

Kan det vara Emmishopen? Jag beställde en rundsydd remont med spännet i nacken i förrgår. Och den kostade under 250:- ;)

kl

Det cremefärgade schabraket med glansigt kantband tyckte jag var jättefint. Och det bruna fleecetäcket.

*kl*
Jag tycker även att ridstöveln Arezzo(?) var snorfin!
Men... (det finns alltid ett men) de finns ju bara från storlek 37 och uppåt.
Nej jag är inte 12 år men mina fötter är löjligt små.
Får väl prova en 37a och i värsta fall rida med raggsocka året runt ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka