Hoppelihopp!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick förvånansvärt snabbt att komma fram till försäkringskassan när det väl började ticka under 50 samtal före. Det konstiga var att ena sekunden stod jag på plats 85, nästa plats 87, Sen 53. Finns det en typ av VIP kö som går före oss dödliga? Men fick hjälp med mina ärenden och alla orosmoln jag haft om pengar kunde försvinna.
Hade en riktigt bra dag igår annars, pigg och glad utan några större krämpor. Gick hem lite tidigare så jag skulle kunna vila innan jag hämtade barnen men tji fick jag. Hade glömt att ta med mig hemnycklarna så fick sitta i bilen och vila en stund. Blev kallt som satan så stack och hämtade barnen extra tidigt på dagis och åkte till vårt andra hem, Ikea! Underbart ställe som passar oss alla tre. Livsfarligt för ekonomin att ha det liggandes så nära..:angel:

Hoppning igår! Vi tränade på att få fram hästarna med egenbjudning. Att inte få hästen mellan skänkeln och bettet genom att dra i tygeln utan att lägga till mer skänkel. Zam svarade jättebra på det och flög jättefint över hindren. Hoppade bana runt 1 m och tränaren tyckte det var det bästa vi hoppat hittills! Jag kanske ska anmäla mig till tävlingen på söndag ändå, min tränare kommer vara där och jag har en riktigt bra känsla nu! Ja, förutom träningsvärk! ;)
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Med lite mer information om arbetsförmågetest och vägen till arbete. När jag kom på plats, var det folk som själva var "inskrivna", som...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Halkade på trärampen på utsidan av stallet på söndag och det krasade till i foten då den hamnade under mig. Blev sjukhus när stallet...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 947
Senast: sweep
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 333
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 493
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp