Men whatsapp brukar åtminstone lägga dit en massa emojis som man aldrig nånsin använt, så är det den appen så har du troligen inte skickat nån gorilla.Bland mina senaste använda emojis är denna...
Jag har troligtvis skickat en gorilla till... Nån![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men whatsapp brukar åtminstone lägga dit en massa emojis som man aldrig nånsin använt, så är det den appen så har du troligen inte skickat nån gorilla.Bland mina senaste använda emojis är denna...
Jag har troligtvis skickat en gorilla till... Nån![]()
Använder inte whatsapp!Men whatsapp brukar åtminstone lägga dit en massa emojis som man aldrig nånsin använt, så är det den appen så har du troligen inte skickat nån gorilla.
epo-stapp
e-post-app![]()
Vad stod det då?Humorfria preventivmedel kan man visst prata om på ett Bukeforum nära Dig.
HormonfriaVad stod det då?
Det var tom vitsigt.Skolgången
Jag läser hela tiden "Elitiskt sparande" (istället för etiskt sparande) och tänker att ja ja, skryt så lagom om alla pengar du har och vill spara på ett elitmässigt sätt @the_connemara!![]()
Haha, det fick särbon också. En svettig kommunikatör!Fick just ett mail från Specsavers med rubriken
"Din syn är vigtig"
Ny tråd!
La till ”skriva fel” också.