Horse Reality II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm, klickade på akhal-teke utställningen och det står "temporarily unavailable to finish shows with large numbers"
 
Hm, klickade på akhal-teke utställningen och det står "temporarily unavailable to finish shows with large numbers"
Men ååh, jag som precis skulle sätta mig o ställa ut alla igen. Vill inte lägga ut någon häst på marknaden igen förrän jag kört några shower för att kunna utvärdera vilka som är värda att behålla nu eller inte.
 
Har en hingst kvar med dun :)

Den tar jag gärna. Kan vara bra att ha egna hingstar med rätt färg för vissa experiment :)

Om du skulle kunna tänka dig att köpa loss welshen eller mustangen jag har liggandes till salu så att jag får plats med så skulle det vara ännu bättre :D

hrafntinna heter jag
 
Vänta va, anmälde mina hästar till mustangutställningen som precis hade öppnat och när jag ska anmäla sista hästen står det "this horse show is finished" :confused: kollar resultatet och det är bara mina hästar som är med???

edit: och 2 av hästarna jag anmälde finns inte med på resultatlistan :confused:
 
Vänta va, anmälde mina hästar till mustangutställningen som precis hade öppnat och när jag ska anmäla sista hästen står det "this horse show is finished" :confused: kollar resultatet och det är bara mina hästar som är med???

edit: och 2 av hästarna jag anmälde finns inte med på resultatlistan :confused:
Det där verkar ha hänt ganska många. Gissningsvis har det med överbelastning av servern att göra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ronneby horse center öppnar igen efter tre veckors isolering
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 090
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show närmar sig sitt slut. Men helgens stora hopptävling återstår.
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det vankas hästfest i Göteborg. SVT sänder hela helgen från Göteborg Horse Show. I kväll är det dags för de svenska stjärnorna i...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp