Horse Reality II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, söta är de ju. Alltså, bjud på! Nu är det 500 000. :eek::eek::eek: Vad ser de som jag missat...
Tur du inte satte ett köpaloss pris. Jag gör alltid det men kanske borde sluta med det. Har sett endel hästar gå för oanade summor bla en rätt ordinär svart arab som just nu ligger i 40000
När jag går in och tittar på det där kontot så ser det skumt ut. Människan är bara på level 29 har 129 stallplatser, 124 hästar och kan bjuda sådana fantasisummor för en häst :confused:
 
Tur du inte satte ett köpaloss pris. Jag gör alltid det men kanske borde sluta med det. Har sett endel hästar gå för oanade summor bla en rätt ordinär svart arab som just nu ligger i 40000
När jag går in och tittar på det där kontot så ser det skumt ut. Människan är bara på level 29 har 129 stallplatser, 124 hästar och kan bjuda sådana fantasisummor för en häst :confused:
Oh. Kanske ska acceptera snabbt som attans...?
 
Jag kan inte lägga upp hästar tillsalu, någon mer som har problemet? Jag skriver in summan och klickar på lägg upp och det kommer upp en sån där notis med en grön bock men ändå finns den inte tillsalu..
 
Jag kan inte lägga upp hästar tillsalu, någon mer som har problemet? Jag skriver in summan och klickar på lägg upp och det kommer upp en sån där notis med en grön bock men ändå finns den inte tillsalu..
Prova igen. Det hände för mig en gång men vid nästa försök funkade det.
 
Jag vet inte om ni har läst det, men det har just varit en bugg med utställningarna som gjort att hästar fått lite suspekta score. Så tydligen ska de wipe:a alla utställningsresultat imorgon och fixa buggen, så förhoppningsvis får vi korrekta score efter det.

Precis vältajmat när jag fått Proven på min hingst naturligtvis. :rofl:
 
Jag har en liten camargueunge som blivit DC på alla starter den gjort som haft tillräckligt många deltagare. 42 first premium och 31 DC :D Jag undrar om andra irriterar sig lika mycket på honom som jag kan göra på andra hästar som får så hög poäng att de alltid vinner och inte ger mig en chans haha!
 
Jag vet inte om ni har läst det, men det har just varit en bugg med utställningarna som gjort att hästar fått lite suspekta score. Så tydligen ska de wipe:a alla utställningsresultat imorgon och fixa buggen, så förhoppningsvis får vi korrekta score efter det.

Precis vältajmat när jag fått Proven på min hingst naturligtvis. :rofl:

.. Det är första april imorgon, eller hur?! :nailbiting:
 
Jag vet inte om ni har läst det, men det har just varit en bugg med utställningarna som gjort att hästar fått lite suspekta score. Så tydligen ska de wipe:a alla utställningsresultat imorgon och fixa buggen, så förhoppningsvis får vi korrekta score efter det.

Precis vältajmat när jag fått Proven på min hingst naturligtvis. :rofl:

Men... men... alla?

Min bästa AT har ju just vunnit 100 DC :eek:
 
I wish! Några av mina ston har ett average så det känns som om deras Star kan hänga lite löst :eek:

Jag förstår ju att dem gör det men.. Det känns samtidigt så surt. All tid och energi jag lagt på att alla mina hästar ska ha stjärna, och nu är det bara att börja om? :( Dessutom lär väl alla utställningar bli helt överfulla ett tag nu när alla desperat försöker stjärna upp sina hästar igen. Alla mina hästar har ju liksom en stjärna i namnet också som jag kommer behöva ta bort.. Inte roligt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 080
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show närmar sig sitt slut. Men helgens stora hopptävling återstår.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det vankas hästfest i Göteborg. SVT sänder hela helgen från Göteborg Horse Show. I kväll är det dags för de svenska stjärnorna i...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter SMHI har utfärdat gul varning för stormbyar över stora delar av västra Sverige, som riskerar att påverka Gothenburg Horse Show.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp