Horse Reality II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår ju att dem gör det men.. Det känns samtidigt så surt. All tid och energi jag lagt på att alla mina hästar ska ha stjärna, och nu är det bara att börja om? :( Dessutom lär väl alla utställningar bli helt överfulla ett tag nu när alla desperat försöker stjärna upp sina hästar igen. Alla mina hästar har ju liksom en stjärna i namnet också som jag kommer behöva ta bort.. Inte roligt!
Jag kommer vänta med att ta bort den på de jag har tills jag kunnat köra alla genom några shower.
 
Jag gissar på att det är genom den där negativ-summa för betäckning som många "nya" spelare har så så mycket pengar (som den som köpte bukehästen för ett extremt högt pris). Såg att det fanns en mustang som låg ute för -99999990 kr och om man använder den får man tydligen dem pengarna istället för att behöva betala.. Så sjukt att folk alltid ska hitta sätt att fuska! :down:
 
Jag gissar på att det är genom den där negativ-summa för betäckning som många "nya" spelare har så så mycket pengar (som den som köpte bukehästen för ett extremt högt pris). Såg att det fanns en mustang som låg ute för -99999990 kr och om man använder den får man tydligen dem pengarna istället för att behöva betala.. Så sjukt att folk alltid ska hitta sätt att fuska! :down:
Jag har inte ens sett det där :eek: men håller med det är bra dumt :down:

-----
Lite snopet behöva köra om alla hästar till star, lär va rejäl konkurrens imorgon...
 
Hur anmäler man såna konton?

Jag vet faktiskt inte hur man anmäler.. Men just den där ska redan vara anmäld och som jag förstår det håller de på att försöka fixa buggen som gör det möjligt och förhoppningsvis banna de som utnyttjat det.

Jag känner att jag borde bli bättre på att anmäla folk! Som den som köpte en av mina hästar dyrt för att en sekund senare sälja den vidare för ingenting alls :meh:
 
Jag är skitnervös att min flock ska bli klappkass när dom fixar buggen :p Skönt att man ska få kompensation för förlorade resultat.
 
Jag försöker se det här positivt nu. Kanske visar det sig imorgon att några av mina hästar är jättedåliga och att jag därför måste göra mig av med dem så jag får plats med nya hästar :D
 
Här är en jag såg nu. Inte konstigt att vissa kan köpa så många stallplatser om de håvar in så mycket DP.... https://www.horsereality.com/breed/237442/foal-doe-237442
Shit, gick in och tittade på den hingsten, plattan låste sig och i mitt hysteriska klickande ( tröttnade, inte första gången det hänt idag:meh:) klickade jag visst i att jag ville betäcka med den..O_o blir man bannad nu tro:nailbiting::nailbiting::arghh: Skrev direkt i forumtråden att det hänt, hoppas de kan ta tillbaka alla dp och inte stänger mitt konto...
 
Shit, gick in och tittade på den hingsten, plattan låste sig och i mitt hysteriska klickande ( tröttnade, inte första gången det hänt idag:meh:) klickade jag visst i att jag ville betäcka med den..O_o blir man bannad nu tro:nailbiting::nailbiting::arghh: Skrev direkt i forumtråden att det hänt, hoppas de kan ta tillbaka alla dp och inte stänger mitt konto...
Rimligen borde de inte stänga kontot eftersom du var så snabb med att rapportera vad som hänt. Jag håller en tumme för dig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 079
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show närmar sig sitt slut. Men helgens stora hopptävling återstår.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det vankas hästfest i Göteborg. SVT sänder hela helgen från Göteborg Horse Show. I kväll är det dags för de svenska stjärnorna i...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter SMHI har utfärdat gul varning för stormbyar över stora delar av västra Sverige, som riskerar att påverka Gothenburg Horse Show.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp