Bukefalos 28 år!

Horseware Amigo

S

Siriano

Är det någon här som har sett detta täcke i sin ridsportaffär? Är på jakt efter den lösa halsdelen, men min affär hade inte den hemma och det kunde dröja ett bra tag innan den kom om de skulle beställa den från Irland. Vet att det finns en lista på återförsäljare på HWs hemsida men jag tänkte om ni har sett täcket i er affär vore jag tacksam om ni ville berätta vilken affär det är så slipper jag ringa runt till halva Sverige.
 
Har ett sådant med halstäcke. Köpte det hos Hästens hus, i Luleå. :)
 
Tack! :) Hur tycker du halstäcket fungerar? Sitter det bra eller kasar det ner? Sitter det åt när hästen äter från backen? Min fröken kan nämligen inte ha HWs Wug Plus eller Supreme (de "vanliga" halstäckena) eller HWs för hon har ganska kort rygg och när man köper täcken som passar längs ryggen blir halsdelen för liten. Så jag tänkte att det kan fungera med en lös halsdel i en större storlek som man fäster vid det vanliga täcket.
 
Jag såg det täcket + halstäcket på en tävling för någon vecka sedan. Det var TF häst och Fritid som sålde dem. Ligger i Stockholm.
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 462
Senast: Keb71
·
B
Hästmänniskan Jag har klantat mig rejält och tagit en häst på foder, som vi tyckte synd om... Hästen är ett äldre halvblod och när vi kollade in och...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 242
Senast: TheOne
·
Hästvård Då så, då har min Cruss fått på sig sina PG. Det blidde till att limma fast en klippt sula på plattan så att plattan kom upp från...
2
Svar
23
· Visningar
2 455
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 910
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp