Här är det inte kul just nu alltså. Jag hade föreställt mig att det skulle bli lättare och lättare med tiden men det var visst inte så

, har aldrig varit så jobbigt att de är två stycken som just nu, har inte känt mig så otillräcklig sen de var två månader och båda blev akut hungriga samtidigt när min sambo var i affären

. De är så gnälliga just nu, båda gråter samtidigt och slänger sig på golvet, jag försöker sitta på golvet och ha båda i famnen men då slingrar de sig ur och lägger sig på rygg på golvet och storgråter

. När jag ska lägga en för vila och stoppar den andra i resesängen vi nu kallar ”bollhav” lägger han sig på rygg bland alla bollar och skrikgråter tills jag fått lagt den första. Är vi ute pilar de iväg åt varsitt håll och stoppar in stenar i munnen. På nätterna sover de oroligt och skriker hjärtskärande. Det enda som lugnar dem är att stoppa en flaska i munnen på dem men de dricker sällan särskilt mycket så tror mer det handlar om mardrömmar. De har också börjat bli svårmatade igen, en måltid tar nästan en timme när jag försöker truga i dem tre olika maträtter. Jag är helt slut och längtar verkligen till jobbet samtidigt som det känns så sorgligt att det är slut på att vara hemma med dem.