Gud vad dumt det är att få storhetsvansinne när det kommer till sömnen och börja mixtra med den bara för att få det lite lite bättre

. H och S brukade somna i soffan vid typ 20.30 förut, så väckte vi dem när vi gick och la oss vid 23 och matade dem, sedan sov de i sin säng till 4.30-5 nån gång, fick mat och somnade om till kl 8. Det funkade superbra, de var som små klockor! Men då får vi hybris och tänker att det är en jobbig tid att vakna sen när min sambo börjar jobba, skulle vara bättre om de vaknade vid 3 och sen sov till 6-6.30. Så vi bestämde oss för att ta bort 23-målet eftersom de ändå sov så gott vid den tiden, började lägga dem för natten vid 20 och lät dem vakna när de blev hungriga. Det funkade i två nätter, nu har de börjat vakna om varandra så en är uppe och äter 00.30, nästa 01.30 och så vaknar den första igen vid 4 och så håller det på. De sover dessutom mer oroligt så jag är där och tittar på dem en gång i timmen för att jag tror att de ska vakna snart. I går provade vi att ta tillbaka 23-målet igen men det hjälpte inte, S somnade vid 23.15 och vaknade 02.30, sen spydde han rakt ut tre gånger när jag lagt ner honom igen så fick gå upp och ta av pyjamasen och lägga en filt under honom, då vaknade H till och sprattlade runt ett tag och så var det igång

.