Monkie
Trådstartare
Era ungar som vänder åt båda håll... Elsa vänder från rygg till mage och har vänt tillbaka några gånger men det har nog varit tur bara. Hon blir så arg och frustrerad när hon hamnar på mage och får hjälpa henne tillbaka... Och så börjar det om
Tips på hur jag kan lära henne vända mage till rygg? Jag försöker visa genom att använda hennes egen kropp istället för att bara lyfta henne liksom, men hon greppar inte riktigt hur hon ska göra.
Idag har jag förresten druckit min första varma kopp kaffe sedan hon föddes!
Termosmugg 

Fortfarande snorig som tusan... inför nätterna har jag blandat den svagaste nezeril med koksalt och gett en fjärdedel av blandningen så hon har knappt varit täppt alls. Dock är ju detta något som man inte "får" göra så jag har dåligt samvete och känner mig som en skurk. Men hon har varit så ledsen och arg, inte kunnat amma och Physiomer och snorsug har inte hjälpt mer än i nån minut, sen har snoret kommit tillbaka så hon kräks upp det hon fått i sig.

Idag har jag förresten druckit min första varma kopp kaffe sedan hon föddes!

Fortfarande snorig som tusan... inför nätterna har jag blandat den svagaste nezeril med koksalt och gett en fjärdedel av blandningen så hon har knappt varit täppt alls. Dock är ju detta något som man inte "får" göra så jag har dåligt samvete och känner mig som en skurk. Men hon har varit så ledsen och arg, inte kunnat amma och Physiomer och snorsug har inte hjälpt mer än i nån minut, sen har snoret kommit tillbaka så hon kräks upp det hon fått i sig.