zassoo
Trådstartare
Nu har jag bestämt mig för att prova med amningsnapp på höger bröst för att se om det kan avlasta lite, har ett envist sår som inte riktigt ger med sig. Det gör jätteont när han suger tag men sen känns det oftast helt okej under själva amningen (om än inte bekvämt). Problemet är bara att jag blir så himla stressad när han ska börja amma för att jag är rädd att det ska göra ont, vilket leder till att det blir superkrångligt när jag ska lägga honom till bröstet.
Har provat en gång och tyckte det gick bra, gjorde lite ont ändå när han började amma men mycket bättre. Förhoppningsvis kan det hjälpa såret att få läka ut och att jag kan ta bort den efter ett tag. Ska fortsätta lufta så ofta jag kan och smörja med bröstmjölk. Det skulle vara bäst att gå med superluftig tröja, ingen BH och inga inlägg men då kommer jag gå runt med genomblöt tröja hela dagarna
Har provat en gång och tyckte det gick bra, gjorde lite ont ändå när han började amma men mycket bättre. Förhoppningsvis kan det hjälpa såret att få läka ut och att jag kan ta bort den efter ett tag. Ska fortsätta lufta så ofta jag kan och smörja med bröstmjölk. Det skulle vara bäst att gå med superluftig tröja, ingen BH och inga inlägg men då kommer jag gå runt med genomblöt tröja hela dagarna