Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det inte hänt någontingså ny hinnsvepning idag! Jäkla bebis att vara kvar på insidan!
![]()
Men vilken olydig bebis du har då! Håller tummarna att dagens hinnsvepning sätter igång detHär har det inte hänt någontingså ny hinnsvepning idag! Jäkla bebis att vara kvar på insidan!
![]()
men en icke bindande anmälan borde ju var helt ok med dina förutsättningarJa, min förhoppning är absolut att kunna flaska, men vågar inte ta det för givet, varför den jävla konferensen förmodligen får stryka på foten
Alternativt får vi la åka över dagen och maken får hänga på, så jag iaf kan vara med första dagen. Vi får se helt enkelt. Men de ville ha svar senast i slutet av oktober, och anmälan bindande.![]()
Här har det inte hänt någontingså ny hinnsvepning idag! Jäkla bebis att vara kvar på insidan!
![]()
Nu har maken och jag kollat på en föreläsning med Föda utan rädsla-verktyget. Riktigt bra var den!
Och passande nog hade jag massa mensvärksliknande sammandragningar som kom och gick, så då blev det lätt att verkligen tänka på andningenSuper!
När vi var på profylaxkurs under första graviditeten fick vi göra en övning där partner fick nypa oss i benen och vi skulle försöka andas genom det. Låter mer harmoniskt med riktiga sammandragningar![]()
Haha, men fy!![]()
@Imogen hahhaha! Kan tänka mig att det blev en del pipande och skrikande.Jag och sambon tjuvnyper, biter och härjar med varandra jämt ska kanske prova att andas mig igenom ist för att hämnas
![]()
Barnmorskebesök idag. SF-måttet dalat ännu mer. Vuxit sen sist, men sämre. Så barnmorskan skulle skicka remiss till Östra för bedömning. Denna följetong alltså
Idag fick maken vara med i alla fall - trivsamt!
Dalar det som i faktiskt går neråt eller att det inte ökar i önskad takt? Bra att de har koll på dig iaf!
Det har dippat från kurvan. Från att ha legat mellan mittersta och nedersta, till att nu ligga på nedersta de två senaste gångerna. Så det hade ju vuxit från förra gången, men väldigt lite.
Tror inte de kommer göra fler tul dock, och känner mig inte orolig.
Vad jobbigt Magmåttet brukar väl plana ut där sista veckorna ändå när bebisen fixerat sig om jag minns rätt.Barnmorskebesök idag. SF-måttet dalat ännu mer. Vuxit sen sist, men sämre. Så barnmorskan skulle skicka remiss till Östra för bedömning. Denna följetong alltså
Idag fick maken vara med i alla fall - trivsamt!
Vad jobbigt Magmåttet brukar väl plana ut där sista veckorna ändå när bebisen fixerat sig om jag minns rätt.
Bra du inte är orolig, känns ju som att med alla dom kontroller och UL du gjort så är det väl bara så att du har en liten bebis liksom.
Åh vad härligt att höra!Vi är äntligen utskrivna och på väg hem. Bästa sättet att fira 2 veckor på
Ska tillbaka på tisdag för ner provet, och det kommer vi göra i ca 3 månader samt uppföljning på hjärtat. Vi har lite pill att få upp hennes matintag så vi ska testa en annan ersättning för att se om det kan hjälpa.