Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart RUL och inatt har jag redan hunnit drömma om att det var en giraffliknande sak och en salamander med minisalamandrar till tår... Såååå logiskt ändå!![]()
Ja
Är det idag?![]()
Snart RUL och inatt har jag redan hunnit drömma om att det var en giraffliknande sak och en salamander med minisalamandrar till tår... Såååå logiskt ändå!![]()
Allt såg fint ut på RUL![]()
Åh vad skönt!
Ser fram emot att få mitt gjort på tisdag!
Men eller hur!! Jag låg där och trodde att jag tittade på huvudet väldigt inzoomat när läkaren sa ”och här är underbenen och fötterna ja”…Förstår det, känns skönt att ha det avklarat. Låg ju som på nålar innan hon sa att allt såg bra ut, jag såg ju inte ens hälften av vad hon såg eller tittade efter”där har vi en njure” jag bah ”öh, okej, om du säger det så”
![]()
Puttar upp listan och ändrar min ålder
September
12 - Eloise, 33 år, andra barnet, Skåne
Oktober
22 - Anna, 38 år, första barnet, Göteborg
24 - Emtherlia, 33 år, andra barnet, Kalmar
27- Bexzor, 36, fjärde barnet, Skaraborg
31 - Sleepan, 33. Första barnet, Göteborg.
November
2 - zassoo, 33 år, andra barnet, Uppland
2 - Busbarro, 33 år, andra barnet, Småland
24 - fijjas, 41 år, andra barnet, Uppland
December
3 - nyponros, 32 år, första barnet, Skaraborg
10 - imogen, 36 år, tredje barnet, Uppland
Haha!Har du fyllt år eller hade du glömt bort hur gammal du var?![]()
Haha!Jag fyller år idag och tänkte ändå att det var dags att putta upp listan
![]()
Kör faktiskt samma sak då jag nyligen fyllt år. Grattis till ossPuttar upp listan och ändrar min ålder![]()
Tack!Men grattis!!![]()
Så sjukt okänsligt. Om hela Göteborg står där kan de ju bara förklara för dem att vissa har särskilda skäl och så är det bra med det. Fattar inte hur svårt det ska vara.Nu har Östras enhetschef ringt mig. Maken får inte följa med för graviditeten anses normal.
Det är ju trivsamt förvisso, men efter allt som varit så kan man ju tycka att det borde finnas lite känsla.
Maken kan va på utsidan tyckte hon "så kan du ju säga åt honom att komma in om det är något".
Samt att "om vi börjar låta folk följa med kommer snart hela Göteborg stå här ute och vilja komma in".
Nu har Östras enhetschef ringt mig. Maken får inte följa med för graviditeten anses normal.
Det är ju trivsamt förvisso, men efter allt som varit så kan man ju tycka att det borde finnas lite känsla.
Maken kan va på utsidan tyckte hon "så kan du ju säga åt honom att komma in om det är något".
Samt att "om vi börjar låta folk följa med kommer snart hela Göteborg stå här ute och vilja komma in".