Hovslagare!

B

**BORTTAGEN**

e det någon som vet vart man kan gå på skola där dom har hovslagar utbildning förja vill nämligen bli hovslagare. så om ni e vet något så maila. mvh Marinaa :p :idea:
 
SLU i skara har hovslagar utbildning både vanlig och med inriktning som travet. 2-år nu för tiden och platserna är inte så många så det är bra om man har lite förkunskaper (praktisera ett bra tag hos hovslagare) så att du kan visa framfötterna på intagningsproven... Sök på SLU (de har väl www.slu.se eller nåt sånt) och klicka vidare mot Skara eller hovslagre det kan ta ett tag att hitta, du kan även söka på hovslagarskolan...
 
du kan ju alltid gå m en hovslagare som lärling och sen skriva provet
 

Liknande trådar

Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
918
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 504
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 446
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp