Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gjorde precis det med, men fick mest dubbletter och annat, men fick iaf en till bit i ett av pusslen, ska nog hinna få nått av dom
*kl*
Någon av er som säljer Morfeus, kronos eller blixtar. Eller ni kanske vet någon annan som säljer det?
Tänkte antingen köpa morfeus till mitt sto jag bluppar, åldra upp och sen avla. Eller så ger jag kronos och morfeus till nya hingst fölet med bättre gp och blixtrar och sen avla på den. Har dock inget av nått så får antingen köpa pass, köpa från någon eller bluppa utan
Bra val! Ametist är jättesöt och man får något från honom varje gång, antingen ÅP eller diamant Fast oftast Åp
kl
Jag har nästan alla ädelstenshästar förutom Jade (som jag hade förut, men släppte fri på ett event, men den hästen var ju ändå helt värdelös och ganska ful), så jag funderar på antingen Neptunus eller Saturnus. Någon som har dem som har tips?
Ugh, det går skitsakta framåt.
Jag räknar ju inte med att få honom numrerad då jag inte har budgeten för det, helt enkelt. I skrivande stund är han 68.5% tam och jag känner mig uppgiven ..
Juridik & Ekonomi Jag insåg precis att han ju kommer vägra att föra över föräldradagar till mig... Så till hösten måste jag lämna bebis hos honom.... Skit...
Ekonomi & Juridik Det är kanske inte stallkompisarna som man är orolig över utan t ex dom som emellanåt åker runt på nätterna och besöker olika stall för...