Howrsetråden, den nionde

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Nizhoni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 051
  • Visningar Visningar 139 169
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Heej!

Är rätt ny på Howrse, spelat ca en månad :P
Lägg gärna till mig som vän Ragnar och tipsa mig om hur man blir bäst, haha ;)

Lägger till dig!

kl*

God Jul allihop!! Hoppas att ni får en underbart trevlig julafton med mycket god mat och annat :-)

Aha, hade varit smidigare att bara byta likadana, annars får man offra två byten och det kan jag inte riktigt:) Men någon annan kan säkert hjälpa till:)

KL

Fick precis en Argentinsk criollo via mina gåvor i eventet, men alltså .. Skall man vara jublande glad över en "vanlig" häst (inte gudomlig/vild) med 350 i GP utan en enda medfödd färdighet? :rofl: Jag är skeptisk.

Hade gärna velat ha den nya rasen. Det enda värda jag fått i mina paket är Hestias gåva eftersom jag är på just de målet att ja ska föda upp en enhörning ;):D

Har mest bara fått eq, äpplen, åp och energisörpar i mina paket :p

Men kommer inte den rasen bli valbar för nya spelare och således inte särskilt exklusiv länge? : )

.. Jag är i närheten av en stor gåva på det tredje brädet, hoppas kunna norpa den snart! Hestias gåva är dock inte prio ett för mig då jag i sådana fall måste stressa för att använda den. ^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
417
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
267
· Visningar
19 244
Senast: Tonto
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 423
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025