Howrsetråden, den nionde

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Nizhoni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 051
  • Visningar Visningar 139 169
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL
Någon om har lust att byta sitt herapaket mot ett harmonipaket? Behöver det snabbt :)

kl
Någon som kan hjälpa mig med passköp? Ressa en häst för 130 000 eq :bow:

*knapp*

jag behöver en rova.. så vore snällt om nån kan skicka en så får ni en tillbaka =)

Jag fixar, vad är det du heter på Howrse?

Edit: hittade ditt namn. Har ressat en för 130000 eq, behöver inte ha tillbaka den hästen.

Senast ändrad:

:rofl: Hade visst lagt ut den på "direktförsäljningar".... konstigt att ingen ville köpa min skräphäst för 130000eq :angel:

Aha, tänk vilken lycka om nån betalat 130000 eq för den + den som du ressade för mig. Har köpt nu btw :)
Gillar namnet :D

jaaa, det hade varit gött ;)

Han var min 20e misslyckade PRE-horn, var lite frustrerad där :mad: :angel:

kl

någon som kan hjälpa mig att nå en uppfödarreserv som slutar på 777? Någon behöver köpa en pålle av mig för 1128e :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
417
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
267
· Visningar
19 248
Senast: Tonto
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 425
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka