Howrsetråden, den nionde

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Nizhoni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 051
  • Visningar Visningar 139 169
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack så mycket, självklart :) Skriv ett PM på howrse bara att de är du som skickat henne så jag inte glömmer bort vem som är ägare :p

Har kommit till mål 91, "Köp en häst som är äldre än 25 år som har 0 i färdigheter". Någon som har en till salu eller till utlåning?

Jag har en att låna ut till dig. :)
Den ska inte skötas om eller så och du kan reservera den till Darkmoon när du har validerat målet. :)

KL

Då det var tänkt att jorden skulle gå under idag, fanns det någon bättre krigsfilm att döpa hästen efter .. ? :p

apo_50d46891ddf2b32ccd000496.jpg

Skulle ha tagit en print screen på hästrankningen idag. Men photobucket vägrar samarbeta med mig så det blir ingen. Poängen var att en av mina curlys är den populäraste curlyhästen idag, samt att jag har ytterligare två uppfödningar med i toppen på vissa färdigheter!

Senast ändrad:

*KL*
Har fått en gåva av någon som jag skulle vilja tacka för. Sitter med paddan så kan inte kolla upp det. Men tack så mycket om det är någon av er :bump::bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
415
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
267
· Visningar
19 199
Senast: Tonto
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 388
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka