Bukefalos 28 år!

Humanaste sättet att döda någon?

Sparrisen123

Trådstartare
Ja, inte människa naturligtvis utan äckliga svarta skalbaggar som trivs i gamla hus med trägolv...
Jag gillar inte att döda dem, men att fånga dem och släppa ut dem är inte ett rimligt alternativ. Och jag hatar att se deras dödsryckningar och ångestsprattel om de inte dör direkt, så... Hur dödar man dem snabbast och mest effektivt? Och, Jaa, humanast?
 
Sv: Humanaste sättet att döda någon?

Snabbast och mest effektivt måste ju vara att släppa något tungt på dem och trycka till. Kladdigt men snabbt.
 
Sv: Humanaste sättet att döda någon?

Ta på dig en sko, trampa hårt och vrid foten fram o tebax några gånger så e den garanterat död :p
 
Sv: Humanaste sättet att döda någon?

Smacka till dem med en sko! Nötta converse är toppenbra att hålla i och det blir en fin sväng på dem som dödar typ allt.

/Mvh sambo med spindlar, gråsuggor, skalbaggar och silverfiskar
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 209
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 790
Senast: Rie
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 788
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
606
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp