Bukefalos 28 år!

Hund som inte funkar på hunddagis?

Sv: Hund som inte funkar på hunddagis?

Nyfiken på steg två när ditt förslag ovan resulterar i att 45 kg hund sliter ut dig i trapphuset?

Skrev först ett långt inlägg med vad jag hade gjort i det läget och varför...Men raderade, och vill istället be dig att hålla dig till topic.
Den här tråden handlar inte om snälla vs hårda metoder, som jag även påpekat tidigare i tråden.

Snälla respektera det. Jag är jättegärna med och diskuterar saken, men i en tråd avsedd för det ämnet. :laugh:
 
Sv: Hund som inte funkar på hunddagis?

Jag hade iofs gärna läst svaret. Jag gillar alla filosofier som är genomtänkta och fungerar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 747
Senast: Hellhound
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 577
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 957
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 700
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp