Hunden i Big Brother

Seabaz

Trådstartare
Dom sa ju att det var en pitbull?
Jag har fått för mig att dom är mindre och längre näsor??

Men dom heter ju iofs pitbull terrier? Eller??

Doggo Argentina var ju väldigt lik också?

Finns det en som heter bara pitbull också eller? Den som var på BB..

*förvirrad*
 
Jag vet inte om Ludde är renrasig APBT, men dom ser ut ungefär sådär ja. Beror på linjer, färg och så vidare hur dom ser ut också, såklart.

Finns en mindre som heter Staffordshire Bullterrier, och en som ser likadan ut som heter American Staffordshire Terrier.

Dogo Argentino är mycket större och har en annorlunda kroppsbyggnad, med lite längre näsa oftast.
 
Jo? Det var ju den hon frågade om. Någon annan hund har inte varit inne vad jag vet..

En hane vid namn Ludde. Sägs vara en APBT, men jag vet inte om den är det eller inte.
 
Jaha, trodde bara hon hade en am.staff tik vid namn Cookie och två st nakenfisar. :confused:
 
Det var nog ett tag sen.. På den hemsidan står det att hon är sambo med sitt ex också, så Ludde är väl nyare än så helt enkelt.

Inte renrasig med papper har jag förstått nu.
 
Ja, det förstås. :idea: Jag som inte följer BB, hur länge ska hunden stanna där? Är inte det lite taskigt med tanke på de få motionsmöjligheterna den saknar?
 
Jag trodde hon hade en APBT, Cookie, och som du, två nakenfisar.
Och vad jag hört om Ludde var han vanvårdad och flyttade in hos henne 2 veckor innan hon gick in i huset och han ska omplaceras.

Vill man ha fakta får man nog höra av sej till henne när hon kommer ut. ;)
 
Hunden skulle bara vara där i 10 timmar. Hon hade bara haft hunden i ca 2 veckor innan hon gick in i huset.
 
Förra omgången (?) hade dom ju två dv.schnauzrar i huset i flera dagar som gick runt, runt ute på gården. :crazy:
 
Precis vad jag också tänkte!! Rastning- och motionsmöjligheter! :crazy: Har iofs nästan aldrig sett BB men det är väl några människor instängda i ett hus, och den som blir sist kvar vinner? Varför ska dem ha djur därinne? :confused:
 
Nej men vad är det för en hundägare som utsätter sina djur för sån´t? :( Dokusåpor i all ära, men jag tycker att man lämnar djuren utanför.
 
Jag har ingen aning, skulle aldrig släppt in Doris där till massa främmande männsikor. Dom skulle lära dom konster eller nåt sånt.

Däremot om jag satt i huset skulle jag nog kunna ta in henne några timmar. :D
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 678
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 109
Senast: Bulldoozer
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 080
Senast: Dentaku
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
705
Senast: Emmi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp