Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
är det ngn som har en aning om varför min snart 1 åriga boxer/schäfer, blir helt tokig när man tar fram hennes pip leksak? om man piper med den så börjar hon med att gny lite och efter ett litet tag så sjunger hon faktiskt!! o det konstiga är att hon har 2 pipleksaker som är nästan likadana men hon bryr sig inte om man piper med den andra. kan det ha något att göra med att hon nyss var skendräktig? om hon får leksaken så slickar hon på den o sedan går hon och gömmer den! tacksam för svar!!!!
Min vintis sjunger också när hon leker med pipleksakerna (när de piper alltså). Har en teori om att pipen triggar henne, alternativt att det gör ont i öronen. Personligen hoppas jag att det inte är det sista . Men jag tror att om det skulle vara en sång om obehag så skulle hon inte vilja leka med dem.
Hon sjunger nog för att hon blir exalterad - det är vad jag tror iallafall .
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...