Hunden sjunger...

I

inapina

är det ngn som har en aning om varför min snart 1 åriga boxer/schäfer, blir helt tokig när man tar fram hennes pip leksak? :confused:om man piper med den så börjar hon med att gny lite och efter ett litet tag så sjunger hon faktiskt!! o det konstiga är att hon har 2 pipleksaker som är nästan likadana men hon bryr sig inte om man piper med den andra. kan det ha något att göra med att hon nyss var skendräktig? om hon får leksaken så slickar hon på den o sedan går hon och gömmer den! tacksam för svar!!!!
 
Min vintis sjunger också när hon leker med pipleksakerna (när de piper alltså). Har en teori om att pipen triggar henne, alternativt att det gör ont i öronen. Personligen hoppas jag att det inte är det sista :crazy:. Men jag tror att om det skulle vara en sång om obehag så skulle hon inte vilja leka med dem.

Hon sjunger nog för att hon blir exalterad - det är vad jag tror iallafall :).
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 501
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 351
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 308
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Varit tillsammans med en kille snart ett år och problemen hopar sig varje gång vi umgås för mycket, mycket tid går åt till hans son, som...
2
Svar
22
· Visningar
4 359
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp