Sitter och tittar på förkväll och vet inte om jag ska skratta eller gråta? De har av någon anledning anordnat ett hundkalas, och det låter ju gulligt att fira vovven på födelsedagen, men vilken hund vill ha en partyhatt på huvudet? Och ett helt bord med diverse hundtårtor, kakor, kex osv.
Vad är det för fel på att om man vill skämma bort sin hund, åka till något härligt ställe och låta hunden springa lös, leka med hundkompisar eller vad som helst. Fika kan matte göra, eller ge hunden ett ben.
Detta var helt klart den värsta sortens förmänskligande av djur jag sett hittills och jag har väldigt svårt att tro att hunden såg något kul i det som hände.
Någon mer som såg?
Ville bara skriva av mig. Ryser fortfarande...
Vad är det för fel på att om man vill skämma bort sin hund, åka till något härligt ställe och låta hunden springa lös, leka med hundkompisar eller vad som helst. Fika kan matte göra, eller ge hunden ett ben.
Detta var helt klart den värsta sortens förmänskligande av djur jag sett hittills och jag har väldigt svårt att tro att hunden såg något kul i det som hände.
Någon mer som såg?
Ville bara skriva av mig. Ryser fortfarande...