Bukefalos 28 år!

Hundklubben utanför Kista??

Skogstrollet

Trådstartare
...vad heter den?? Jag åker ju förbi där två gånger om dagen och VET att det ligger en där. Man tränar massor; skydd, lydnad och de har en hel del agilityhinder ute. Men när jag söker info på nätet så hittar jag nada.
Den ligger vid Kymlinge, sydöst om Kymlingelänken och fyllt synlig därifrån.
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Jag försökte övertala busschauffören att ta en liten omväg häromdagen vilket inte var något problem, men det blev ett sånt jäkla liv på resten av folket bara... Folk är så oförstående!?

;) :D
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

För många år sedan så hetten den Stockholms avdelningen..
Har de inte bytt namn de senaste tio åren så heter de väl så än ...
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

För många år sedan så hetten den Stockholms avdelningen..
Har de inte bytt namn de senaste tio åren så heter de väl så än ...

Precis så heter den! Stockholms HU håller även till där.
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

För många år sedan så hetten den Stockholms avdelningen..
Har de inte bytt namn de senaste tio åren så heter de väl så än ...

Jaså är det dem! Med adress "Spånga" så trodde jag inte att de skulle ligga därute.

TACK!:bow:
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Är du sugen på att börja träna där så håller jag till där. Bara en parantes:)
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Oh, jag är sugen på att börja där! Men jag skulle behöva någon som peppade mig lite så jag inte kände mig som värsta ufo:t med min ouppfostrade stolle.
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

:angel:

Fler som skulle behöva en fot i arslet... Det är ju inte så långt dit heller...
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Se till att vara där samtidigt som mig så kommer din hund att framstå som rena mönsterjycken.... :angel:
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Svar till alla:

Vi bokar in en gemensamt träning där, var och en får träna på sitt men vi träffas och sparkar varandra i arslena lite... ;)
Så kan vi då snacka ihop oss lite om det är fler som vill fortsätta träna tillsammans.

Vad sägs om nu på lördag? (28/4) Fint väder ska vi ju få också.
Förmiddag, eftermiddag, kväll...?
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Allt utom tidig förmiddag skulle funka för mig(ska kanske ut på dåligheter på fredagkvällen... :angel: ).
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Ska vi säga kl: 15:00 som förslag då?

Jag kan läsa en extra ave maria över dig på fredagen så kan du vara så bad du vill.... :devil:
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Svar till alla:

Vi bokar in en gemensamt träning där, var och en får träna på sitt men vi träffas och sparkar varandra i arslena lite... ;)
Så kan vi då snacka ihop oss lite om det är fler som vill fortsätta träna tillsammans.

Vad sägs om nu på lördag? (28/4) Fint väder ska vi ju få också.
Förmiddag, eftermiddag, kväll...?

Nej, vad synd då kan ju inte jag... Kan vi inte ta nån vardagkväll nästa vecka också?
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

*KL*

Hur långt e det från T-banan? Eller finns det nån buss som går nära?

Måste hitta nånstans att gå kurs i höst & letar klubb..
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Tja jag ser ju ut att bli ensam där på lördag och då kan jag lika gärna träna här hemma på bk:n.

Kanske vi kan försöka nån annan gång? Vad föreslår du själv?
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Om jag inte minns helt fel så är det prom.avstånd från Kista t-bana/buss stn. Cirkus 15 min att gå. Lagom rastningsbit. :)
 

Liknande trådar

Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 667
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 096
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 279
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp