Bukefalos 28 år!

Hundklubben utanför Kista??

Sv: Hundklubben utanför Kista??

Det är prommenadavstånd till klubben, många som åker kommunalt dit. Det är en jättetrevlig, aktiv klubb med mkt bra instruktörer, iaf de vi haft. ;) Alla raser och blandraser är välkomna, problemhund eller inte. :bow: Vi har gått i så blandad grupp som chihuahua, varghund och blandningar av lite av varje. :D Hundarna älskade att åka dit. :love:

Saknar den så mycket sedan vi flyttade... :(
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Jädrans hörru... *sneglar på klockan* :(
Var in på buke tidigare idag men tänkte inte på att kolla tråden.
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Äsch, jag brukar inte ha svårt för att hitta andra lämpliga tider även om dagtid är lättast eftersom jag jobbar natt. Dessutom känner jag mig av någon anledning lite trött idag...:angel:
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Tja jag ser ju ut att bli ensam där på lördag och då kan jag lika gärna träna här hemma på bk:n.

Kanske vi kan försöka nån annan gång? Vad föreslår du själv?

Ja, men absolut! Vi kanske kan ta det någon dag i veckan istället? Det finns ju onsdagsträningen också med gemensam platsliggning, kanske värt att åka dit då? :)
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Platsliggning kan vi också vara med på, så då dyker jag gärna upp :) Men nu på onsdag som kommer vet jag att jag har föreläsning på kvällen. Jag slutar annars relativt tidigt, så det är en bra dag!
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Platsliggning kan vi också vara med på, så då dyker jag gärna upp :) Men nu på onsdag som kommer vet jag att jag har föreläsning på kvällen. Jag slutar annars relativt tidigt, så det är en bra dag!

Men då kanske vi kan satsa på en annan onsdag? Den efter nästa vecka? Jag kommer i för sig åka till klubben nåt i veckan ändå för jag skulle behöva slipa lite inför tävling nästa helg, så om nån är på nån kväll i veckan vore det kanonkul!
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Måndag och tisdag är vi ju lediga och har inget planerat... Sen är det fredag kväll, men min sambo vill nog att jag är hemma då :p Men mån eller tis? Dag? Kväll? Någon? (Gärna om Dentaku också kan komma :P *he he*) Någon som är på hugget måndag förmiddag före lunch??
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Jag hakar gärna på någon kväll i veckan, bäst funkar nog tis eller tors. Jobbar rätt länge så jag kan nog inte vara på plats innan 19 tyvärr.... Annars är det helger som gäller för mig.
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Ja det var lite tråkigt :( Vi är ju några (som jag känner du vet) som är lediga på dagarna... Jag trodde att du också hade lediga dagar... Men nu är ju kvällarna ljusa och längre så :)
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Tisdag skulle funka kanon för mig! Dag el kväll, vilket som. :)
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Man kan ju strula hur mycket som helst med tiderna, det gäller bara att bestämma sig ;) Men Dentaku kunde kanske på onsdag och jag skulle vilja träffa henne :p Så jag väntar och ser när hon kan och så åker jag dit då :) Jag har ju eg. ingen hund att träna, men träffar gärna lite folk och jag har lite otalt med henne. Fast i positiv bemärkelse :p
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Haha, okej! :) Men hur som helst, onsdag är egentligen bättre för mig ändå. Jag kommer nog vara där vilket fall för att träna platsliggning.
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Undrar också det :) Åker förbi där ett antal gånger per dag, jobbar 5 min där i från och skulle vara perfekt att gå dit på lunchen när hunden är med på jobbet :angel:
 
Sv: Hundklubben utanför Kista??

Vi åkte förbi och frågade i höstas :D
Men vi har inte varit där nånting efter det..
Vi ska inte gå nåra kurser just nu och vovvan löper nog snart ochdå ska vi antagligen para henne så vi får små bebisar i sommar :banana:
 

Liknande trådar

Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 667
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 096
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 279
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp