Sv: Hundslynan?
Nu har jag varken kunskap, insikt eller utbildning på området, men Titan säger sig vara kär i- och älskar sin schäfertik.
Om vi bortser från det sexuella och enbart håller oss till känslorna, så har han testat förhållanden med kvinnor, men det fungerade inte han är inte kär i eller vill ha alla hundar, utan det är en speciell tik han älskar, jag antar då som man älskar en annan människa.
Har det verkligen med makt att göra?
Jag såg ett program om en kvinna som var kär i eiffeltornet och hon gifte sig med detoch det var kärlek, alltså inte sex, njutning eller makt.
Länk
Brittisk dokumentär från 2008. Naisho är gift med Eiffeltornet. Hon är passionerat förtjust i icke levande objekt och hon vill bekämpa den negativa stämpel som omger störningen. Hon vill skapa ett globalt nätverk med andra likasinnade, som Amy som är kär i en kyrkorgel och Eija Rita som gifte sig med Berlinmuren.
Ang. det sexuella så tackar jag Titan för hans syn på saken.
Och nej, jag tycker inte man ska penitrera tikar, även om det enligt Titan enbart sker, precis som hon älskande människor, när tiken är villig och det förekomer varken våld eller tvång, utan enligt Titan en kärleksakt.
Hursomhelst, så tycker jag inte vi har sexuellt
I djur att göra.
Men Titan kan förmodligen lugnt fortsätta, skadas inte tiken, filmar och lägger han inte ut bilder, så kommer han aldrig heller åka fast eller bli dömd.
Mitt område är häst och jag har jobbat på stuteri och seminstation och jo, ston kan njuta.
Jag har hjälpt till vid seminering och själv seminerat och anser mig ha tillräckligt med kunskap och diskussion med veterinär, för att kunna skilja på en häst som upplever smärta, obehag och njutning.
Stationsvet. var väldigt noga med att smeka och vara mjuk vid semin, inget sexuellt utan för stoets skull.
Sen att djur inte uppfattar sexuella handlingar som vi är en helt annan sak när det handlar om frågan om njutning.
Nu blev det lite allmänt från diskussionen oxå, inte bara till dig Lena