Bukefalos 28 år!

Hundslynan?

Sv: Hundslynan?

Många, många pedofiler menar på största allvar, att barn också är sexuella varelser som har utbyte av umgänget med vuxna, och alla känner väl till att många pedofiler försvarar sig med att "barnet bjöd ut sig", "flirtade" etc etc.
Med tanke på vilka ohyggliga övergrepp som sker i sexualitetens namn, tycker jag inte det är underligt att så många upprörs när hundar också blir offer för sexuella övergrepp. Sex och våld ligger väldigt nära varandra i människornas sinnen, avståndet är hårfint. För många är våldet i sig en del av njutningen. Makten, dominansen, djurets rättslöshet.

Bingo. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så verkar det finnas en röd tråd i "snälla" zoofilers förklaringar till sin läggning, nämligen ordet "jag". Jag tycker om, Jag är kär, Jag älskar osv.
 
Sv: Hundslynan?

Precis min poäng. Suggan står still och backar upp mot dig trots att du för upp en hel arm i henne. Det är med största sannolikhet inte njutningsfullt, ändå gör hon det.

:rofl:

Jo, jag är faktiskt rätt övertygad om att de få suggor jag har haft o seminerat faktiskt tyckt det varit skönt när jag rotat, om än försiktigt, vaginalt, eller har du läst något som tyder på annat?

Om det är beröringen utanför eller innuti eller bådadelar som var skönt låter jag vara osagt.Jag är säker på att hon hade stått helt still för en man, det tycker jag inte skulle varit djurplågeri men jag tycker , tydligen till skillnad från dig, att det skulle varit äckligt.

Ja, jag skulle skruva armen upp, det kanske var det som jag gjorde rätt o bra?
 
Sv: Hundslynan?

Är du säker att just Titans fall är djurplågeri?
Om det han beskrivit är sant, ja då är jag tvärsäker. Varför skulle en hund som bara "råkar" tillhöra en zoofil skilja sig så markant från andra hundar att den inte upplever en missionärsställning (en stor (för hunden iaf) och "stark" manskropp som står/ligger över den när den är på rygg, dvs sitt absolut mest sårbara läge?) som väldigt psykiskt obehaglig?
 
Sv: Hundslynan?

Utveckla? För övrigt vill ju inte Titan söka hjälp, han var ju nöjd med sitt liv och struntar i vad alla andra tycker, och struntar dessutom i om en lag tillkommer.

Ja, jag läste ju det förut, att du trodde att en egen lag skulle göra så att djur slapp att bli våldtagna, så tyvärr, det är nog inte bara Titan som struntar i en ny lag.

Sedan, han har sökt hjälp, eller hur?,men fick inte hjälp.....

KL

Frågar Titan som var missnöjd med hjälpen, vet du vad du skulle ha velat ha för hjälp?
 
Sv: Hundslynan?

Nog kan jag ha en man över mig utan att han tynger ner det minsta, utan att försvara handlingen som Titan beskrev.
 
Sv: Hundslynan?

:rofl:

Jo, jag är faktiskt rätt övertygad om att de få suggor jag har haft o seminerat faktiskt tyckt det varit skönt när jag rotat, om än försiktigt, vaginalt, eller har du läst något som tyder på annat?

Om det är beröringen utanför eller innuti eller bådadelar som var skönt låter jag vara osagt.Jag är säker på att hon hade stått helt still för en man, det tycker jag inte skulle varit djurplågeri men jag tycker , tydligen till skillnad från dig, att det skulle varit äckligt.

Ja, jag skulle skruva armen upp, det kanske var det som jag gjorde rätt o bra?

Jag vet inte hur du definierar ordet äckligt. Jag tycker att avföring är äckligt, sopr, dålig lukt osv. Zoofili, pedofili tycker jag är fruktansvärt och hemskt.

Jag är inte förvånad över att du tror att hon tyckte om när du förde upp en hel arm, inte att du gör gapskrattande smileys heller. För att svara på din fråga så ja, jag har läst mig till annat. Vaginor är som alla vet väldigt uttöjningsbara, det betyder dock inte att det är smärtfritt att föra upp stora objekt (det finns anledningar till att det gör j-vligt ont att föda barn tex). Att hon skulle acceptera att en människa (resurs som hon vuxit upp med) skulle sätta på henne är det ingen som sagt nej till, tror du att detsamma skulle gå att göra med ett vildsvin? Varför/varför inte? Du verkar tycka väldigt mycket, men kan inte förklara någon av dina tvärsäkra teorier (inte med "jag tycker" förklaringar). Kan du inte göra det?
 
Sv: Hundslynan?

Ja, jag läste ju det förut, att du trodde att en egen lag skulle göra så att djur slapp att bli våldtagna, så tyvärr, det är nog inte bara Titan som struntar i en ny lag.

Citerar mig själv:

Utformningen kan man alltid diskutera, men i slutändan skiter ju djuren i hur lagen är skriven. Bara de slipper bli våldtagna

Så får jag be uppriktigt om ursäkt. Jag har inte varit med om att folk har missförstått en liknande mening tidigare så jag antog att du inte heller skulle göra det. My bad! Den betyder att eftersom att djuren inte kan läsa, så struntar de ju i vad det står i lagboken. Det enda de bryr sig om är att få slippa bli våldtagna. Man kan uttrycka sig liknande i andra sammanhang, låt säga att de på nyheterna berättar om något upprörande och beskriver folkets reaktioner med att "de vill ha en lag mot ditt eller datt för att få ett slut på det hela". Det betyder inte att det kommer att ta slut, men att det är en markering eller ett mål. Det är helt enkelt ett ganska vanligt uttryck.


Sedan, han har sökt hjälp, eller hur?,men fick inte hjälp.....
Är man normalt funtad (nåja) letar man vidare om man inte anser att det funkar. Har du ont i ryggen och osteopaten inte funkar så går du till naprapaten, eller provar en annan osteopat. Har du psykiska problem och psykiatrin inom vården inte hjälper söker du upp någon privat, funkar inte det tar du tabletter osv. Hjälp finns att finna, men det går inte att hjälpa den som inte vill ha hjälp.
 
Sv: Hundslynan?

Vilken är då din åsikt i den här diskussionen? Är det okej för män att penetrera tikar så länge de är i höglöp? Ska det finnas några regler kring djursex? Hur ska man kunna dra gränser? Eller ska man tillåta rubbet? Eller förbjuda allt?

Jag var aktiv i tråden tidigare och står fortfarande för att det är bättre att skärpa skyddet mot lidande än att stifta morallagar.

Noterar även att MrsScabtree har en väldigt tråkig diskussionsteknik. Hon kanske skulle läsa färre böcker om vaginor och reproduktion som hon ändå enligt egen utsago redan är expert på och fler om retorik :angel:
 
Sv: Hundslynan?

Jag menade, varför människor upprörs så över just djursex, inte över Titan i synnerhet.
Dessutom tror jag faktiskt (min personliga "tro") att pedofili och zoofili inte är en medfödd, naturlig "läggning". Homosexualitet är något helt annat, där kan man till och med visa på skillnader i hjärnan hos personer (oavsett kön) som dras till män resp kvinnor. Det är därför man inte kan (eller ska) "hjälpa" en homosexuell att ändra "läggning". Homosexualitet är helt naturligt.

Men för inte så länge sedan var inte homosexualitet något naturligt(för som det menades, hur kunde homosexualitet vara naturligt när det inte gav avkomlingar) och i medicinska faktaböcker stod det att de var "sjuka", det var först efter omfattande undersökningar där det kom fram att inget sjukt kunde hittas.

Det finns en mall att gå efter, kriterier som ska uppfyllas för att en människa ska klassas som "sjuk" och så vitt jag förstod togs sjukstämpeln på homosexuella bort först när det kunde överbevisas motsatsen och samma omfattande undersökning har inte gjorts på pedofiler och zoofiler, man ska inte glömma att faktiskt inte alla män som penetrerar, begår svåra övergrepp mot barn eller djur behöver vara varken pedofil eller zoofil men omgivningen klassar ändå övergreppen som begågna av dessa.
 
Senast ändrad:
Sv: Hundslynan?

Jag vet inte hur du definierar ordet äckligt. Jag tycker att avföring är äckligt, sopr, dålig lukt osv. Zoofili, pedofili tycker jag är fruktansvärt och hemskt.

Jag tycker harmlöst zoofili är äckligt, jag tycker inte en kvinna i en situation ihop med en hanhund, vare sig det är slick eller bestigning är fruktansvärt och hemskt, men för mig är det äckligt.

Fruktansvärt o hemskt , det tycker jag kycklingslakten är, långväga slakttransporter.
Jag vill gärna ordna det jag tycker är hemskt mot djur på en lista och då kommer inte Titans beteende mot sin hund särskilt högt upp, jag tycker exempelvis själv att jag begår ett värre övergrepp mot mina kossor när de åker till slakt även om vi fixar ibland både privat transport eller kör in själva.

Och om nu min sugga har ont av min arm, som du menar, så är det ett värre övergrepp det också, än Titans påsättning av sin hund, under förutsättning det är som Titan beskrev.
 
Sv: Hundslynan?

Om det han beskrivit är sant, ja då är jag tvärsäker. Varför skulle en hund som bara "råkar" tillhöra en zoofil skilja sig så markant från andra hundar att den inte upplever en missionärsställning (en stor (för hunden iaf) och "stark" manskropp som står/ligger över den när den är på rygg, dvs sitt absolut mest sårbara läge?) som väldigt psykiskt obehaglig?


Då kan man tolka dig som det är ryggläget som är problemet o inte penetrationen?

Min hund gillar ryggläge, det har han ofta så att alla hundar upplever det som psykiskt obehagligt, det stämmer inte.
 
Sv: Hundslynan?

Jag var aktiv i tråden tidigare och står fortfarande för att det är bättre att skärpa skyddet mot lidande än att stifta morallagar.

Noterar även att MrsScabtree har en väldigt tråkig diskussionsteknik. Hon kanske skulle läsa färre böcker om vaginor och reproduktion som hon ändå enligt egen utsago redan är expert på och fler om retorik :angel:

Hon har ju upprepade gånger skrivit att hon inte är en expert, så den retoriken DU sysslar med är väl knappast bättre. :cool:
 
Sv: Hundslynan?

Men för inte så länge sedan var inte homosexualitet något naturligt(för som det menades, hur kunde homosexualitet vara naturligt när det inte gav avkomlingar) och i medicinska faktaböcker stod det att de var "sjuka", det var först efter omfattande undersökningar där det kom fram att inget sjukt kunde hittas.

Det finns en mall att gå efter, kriterier som ska uppfyllas för att en människa ska klassas som "sjuk" och så vitt jag förstod togs sjukstämpeln på homosexuella bort först när det kunde överbevisas motsatsen och samma omfattande undersökning har inte gjorts på pedofiler och zoofiler, man ska inte glömma att faktiskt inte alla män som penetrerar, begår svåra övergrepp mot barn eller djur behöver vara varken pedofil eller zoofil men omgivningen klassar ändå övergreppen som begågna av dessa.

Enligt det sättet att resonera, att förr var det o det inte ok, då kan man försvara precis allt. Jahaja, du gillar inte att grannen slår sin fru, men förr hade man ihjäl homosexuella, det var ännu värre! Jahadu, du tycker att de är fel att ha sex med djur, förr trodde man att jorden var platt o man fick pisk om man sa nåt annat! osv etc. Att nåt annat var förbjudet förr är egentligen inget argument för det handlade om, just det, något annat.

Intressant att du buntar ihop pedofili o zoofili och försvarar dessa som ett.

-------------------------------------------------

Jag läser ju psykiatri nu och kollade faktiskt upp zoofili o lite andra avvikande läggningar och i dagens läge så är zoofili en psykiatrisk diagnos, liksom pedofili och den typen av transsexualitet som innebär att man anser sig fångad i en kropp av "fel" kön. Tänkte bara skriva det eftersom nån skrev om det tidigare i tråden.
 
Sv: Hundslynan?

Ja, jag läste ju det förut, att du trodde att en egen lag skulle göra så att djur slapp att bli våldtagna, så tyvärr, det är nog inte bara Titan som struntar i en ny lag.
Men då kan iaf de som utför handlingarna straffas, vilket de inte kan nu.
Och även om någon här på internet skiter i lagen så är det väldigt lätt att spåra IP nummer.. ;)



En stor eloge till MrsScabtree som skriver så bra!
 
Sv: Hundslynan?

*KL*

Jag läser den här tråden och får verkligen rysningar - både av trådens ursprungsinnehåll och av den argumentation jag hör från vissa håll.

Måste bara fråga er som "försvarar" zoofili... Det ju inte helt ovanligt att barn och unga som utsätts för incest faktiskt kroppsligen "njuter" under stunderna med sin förövare. Sexuell upphetsning och orgasmer förekommer definitivt. Det händer ju även att barnen i incestförhållanden tar initiativ till det sexuella umgänget.

Tycker ni att incestuösa förhållanden är okej så länge barnen uppvisar ett sådant beteende? Eller var går gränsen för vad som är okej?
 
Sv: Hundslynan?

Vad vill du få fram i den här diskussionen? Jag läser att du anser prenetrering av tikar ska förbjudas, samtidigt att det i många fall inte är plågsamt för tiken /honbdjuret utan njutbart. Ska vi ha en lag mot tidelag/penetrering? Ska vissa "snälla" zoofiler få dispens?
 
Sv: Hundslynan?

Jag var aktiv i tråden tidigare och står fortfarande för att det är bättre att skärpa skyddet mot lidande än att stifta morallagar.

Noterar även att MrsScabtree har en väldigt tråkig diskussionsteknik. Hon kanske skulle läsa färre böcker om vaginor och reproduktion som hon ändå enligt egen utsago redan är expert på och fler om retorik :angel:
Och du kanske skulle lära dig lite ödmjukhet o inte så öppet vara nedlåtande mot andra, men sånt kanske man inte lär sig på den fina utbildningen du skryter om?

:idea:
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
406
Senast: Glimra
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 276
Senast: Ajda
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 065
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp