Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig varit med om en hund som min vorsteh, snart 1 år, som äter ALLT vi sticker till honom. Banan, vindruvor, gruka...allt med samma aptit.
Han är så fantastiskt tillgiven och personlig - är det typiskt vorsteh?
Hah är det bara jag som är aktiv i denna trådTyckte ju att det skulle vara kul att bara pladdra en massa..
En liten kort film på min snutt när han leker med sin nya leksak.. han är för söt!
http://www.youtube.com/watch?v=sN-Xox3o6dk
Nu vet jag ju inte alls hur mkt ni kollar hunddata och så och hur mkt ni pratat med uppfödaren tidigare...
Men jag tycker det är intressant att hör uppfödaren berätta om tikens mentalitet och "arbetssätt" hur är hon att leka med/träna med osv (jag har ingen aning om vad buhundarna används till)
Lika så prata om vad man förväntar sig av kullen, varför man valt just den tilltänkta hanen osv... Allt sånt som avslöjar lite hur uppfödaren är och tänker, och hur hundarna är.
Sen om det är ngt ni undrar om rasen eller linjerna såklart, samt om ni hittat ngt ni funderar på, tex att en morfar lämnat ngra C höfter och hur har uppfödaren tänkt kring den risken...
Min valps uppfödare och mamma (tiken alltså) träffade jag första gången när jag var och tittade på klubbens cup med utställning och jaktprov, vilket gjorde att jag fick se henne jobba och vara bland mkt hundar och annat. Behöver jag säga att jag blev mkt förtjust?! :P Sånt tycker jag är ultimat men det var ju lite tur sedan att det blev en kull efter just den tiken just nu. Det var ju inget jag visste när jag var och tittade...
Annars så tycker jag lite synd om min stora hund nu, av förklarliga skäl så får han mkt mindre egentid och mkt mindre träning nu... Han är ganska mammig så det är inte så kul för honom att mitt fokus ligger på valpen mkt...
Nejdå det är lugnt B är ju godkänt av en anledning! Det är så små avvikelser att dom är försumbara, man utgår ju från en ideal höftled och graderar avvikelserna.
Hah är det bara jag som är aktiv i denna trådTyckte ju att det skulle vara kul att bara pladdra en massa..
En liten kort film på min snutt när han leker med sin nya leksak.. han är för söt!
http://www.youtube.com/watch?v=sN-Xox3o6dk