Hur är läget? Del XXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

Asko

Trådstartare
Läget är horisontellt i sängen här just nu. Har just upptäckt att mötet som jag trodde skulle vara på fredag är redan imorgon :nailbiting:
Lite mindre sovtimmar än vad som hade behövts kanske men tackolov att jag upptäckte det nu och inte la mig alltför sent inatt! Prisa mig! :D
Dessutom så passar det bra in med resten av planeringen så jag kan inte klaga :love:
 
Fast. Shit. Hade tänkt tvätta håret imorgon :arghh:
Får se om jag hinner och har lust att gå med blött hår :meh:
 
Vaknade inte förräns sambons väckarklocka ringde. Och känner mig helt dränerad på energi i musklerna. Lyckades ändå äta helt ok till slut.

Idag tänkte jag skriva veckans uppgift till samhällskunskapen så att jag inte skjuter upp den till sista sekunden :angel:
 
Varit uppe hela natten och försökt skriva ihop en ansökan, men mest surfat och städat istället. :cautious:

Jag måste ha det gjort innan min tandis klockan 07:45 eftersom jag troligen inte kommer att kunna göra någonting efteråt :meh: Jaja, två timmar kvar att skriva klart.
 
Ätit frukost på jobbet. Blev två smörgåsar istället för en som vanligt. Nu när vi börjar kl 6 så blir mattider så tokiga. Frukost 8.25, lunch 10.55 och em fika 13.40. Så äter jag två smörgåsar vid 8.25 hinner jag inte bli hungrig till lunchen...
 
Grattis på födelsedagen @rickie ! :D


Jag har lyckats få fart på båda barnen :up: Tråkigt nog måste jag köra dålig bil idag, (nåja för en vecka sedan var det helt okej men nu har jag kört favoritbil en vecka :angel:) Men maken ska lämna in hyrbilen idag och hämta våran nya :banana::bump: Så i morgon får jag köra ny bil! :love: (Nåja den har åtminstone 3 år på nacken men riktigt ny för mig! )
 
Ansökan skickad för granskning, vad göra nu? Tar fem minuter max till tandis. Men att sova en stund är helt värdelöst. Börjar kännas nu att jag varit uppe i snart ett dygn. Nästan skönt att det enda man behöver göra hos tandis är att ligga i stolen och säga aj. :nailbiting:
 
Äter frukost efter att ha fått jaga ut hästarna idag !Dom har jävlats hela veckan med mig
Antingen har dom gaddat ihop sig eller också försöker dom säga dig nåt, jag fixade så dom kom och gick precis som dom ville mellan hagen och stallet eftersom hagen var på baksidan av stallet. Skitbra lösning.

Om nu någon undrar över varför jag är uppe redan så har jag inget bra svar, vaknade utsövd och klev upp bara och på den vägen är det. :D
 
Om man inte är säker på att vakna men måste upp ändå, kan an alltid klämma fingret i en dörr så vaknar man ordentligt :banghead:

För att vara säker på att det har full effekt så se givetvis till att minst ett nagelband blir mosat rejält och ett stort sår.
Ska bli spännande att se vilka fina färgnyanser fingret väljer att ta och hur fin svullnaden blir :yuck:

Det är inte måndag idag va?:crazy:
 
Jag undrar inte utan vill bara påpeka att det verkar ytterst onödigt :p
Det ÄR onödigt men såhär blir det varenda år när mörkret kommer, det är då jag vaknar pigg och utvilad tidigt. På sommaren däremot kan jag sova hur länge som helst. Logik? Någon? :banghead:

Funderar på om jag ska ställa mig och skala äpplen och koka en sats äpplemos. :p
 
Är helt vansinnigt osugen på att gå ut och sätta mig på cykeln för att trampa mot en lång dag i skolan. Vill mest krypa ner under täcket igen, men det är ju knappast en hållbar lösning.
Åt nesquickpuffar till frukost i hopp om att sockerchocka igång kroppen. Det funkade inte :meh:
 
@Asko för att svara från förra tråden:
Gamla tanten fick somna in den 27 pga ålder och hälsa. Hon var hyfsat pigg in i det sista men det var dags.
Ska åka och hämta urnan nästa vecka.
Är så tomt här hemma så usch :(
 
Har lyckats ta mig till jobbet vi 11 idag, fortfarande helt nere och trött.

Möte med handledaren om fyra minuter :nailbiting: Inte optimalt för jag känner mig helt lost :( Nämner någon ragget börjar storböla på en gång :crazy:

Dricker min första kaffe sedan i måndags (itvingad snarare än att jag vill ha den) och tänkte masa mig iväg till läkaren efter mötet och be om prov på järn och sköldkörteln (för nu är det flera månader som jag är så trött hela tiden).
 
Bra start på dagen idag
Snozzade för länge så jag höll på försvova mig, men vaknade av att mamma ringde halvt hysteriskt för pappa varit vaken hela natten.
Kommer till jobbet och börjar med en utskällning i telefon för att en av servicekillarna ställt sig på Lastzon.
Måste ringa Aleris och fråga var de håller på med, kan vi få hjälp och inte massa :devil: stjälp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 065
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: kma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 768
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp