Bukefalos 28 år!

Hur är läget? Del XXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh jag beklagar sorgen! :( Men det låter som att hon haft ett fint liv iallafall.
Hoppas att teckningen kan vara ett fint minne :heart
OH ja tack
Den ska stå bredvid urnan sen.
Var tufft men jag hade lovat att hon skulle slippa bli så dålig att jag fick bära henne till vet
Nu tog vi långpromenader det sista även om hon inte var helt hundra och kunde busa med kompisens hund in i det sista.
Hon kunde få vara lös på deras tomt och det njöt hon av
 
OH ja tack
Den ska stå bredvid urnan sen.
Var tufft men jag hade lovat att hon skulle slippa bli så dålig att jag fick bära henne till vet
Nu tog vi långpromenader det sista även om hon inte var helt hundra och kunde busa med kompisens hund in i det sista.
Hon kunde få vara lös på deras tomt och det njöt hon av
Och så ska det vara :heart Även om det är otroligt svårt.
 
Jag sitter i Täby centrum och undrar vad jag ska göra nu när mötet inte blev av :meh:
Är trött! :arghh:
 
OH ja tack
Den ska stå bredvid urnan sen.
Var tufft men jag hade lovat att hon skulle slippa bli så dålig att jag fick bära henne till vet
Nu tog vi långpromenader det sista även om hon inte var helt hundra och kunde busa med kompisens hund in i det sista.
Hon kunde få vara lös på deras tomt och det njöt hon av
Jag har oxå teckning av min gammelman som gick bort 2012. Ingen urna men tagelarmband till både gammelman och gammeltanten (gick bort 1996). Och en ängel med värmeljus framför.
Tänder den då och då. På deras "dagar".
 
Jag har oxå teckning av min gammelman som gick bort 2012. Ingen urna men tagelarmband till både gammelman och gammeltanten (gick bort 1996). Och en ängel med värmeljus framför.
Tänder den då och då. På deras "dagar".
Ja gammeltanten skulle ha fyllt 10 år imorgon, men det hade inte varit sjyst att låta henne vänta så länge.
Ska tända ett ljus för henne imorgon
 
Är helt vansinnigt osugen på att gå ut och sätta mig på cykeln för att trampa mot en lång dag i skolan. Vill mest krypa ner under täcket igen, men det är ju knappast en hållbar lösning.
Åt nesquickpuffar till frukost i hopp om att sockerchocka igång kroppen. Det funkade inte :meh:

Bara höra av dig om du blir för uttråkad :D
 
Min hyresvärd och vaktmästarna är ett rent skämt. Skulle seriöst få något vettigare ur treåringar på förskolan..:meh:
 
Om man inte somnar :o
/Har inte alls råkat somna och blivit väckt av tandläkaren :angel:

Eh jo, det gjorde jag faktiskt. Eftersom det enda det gjorde idag var att ta avtryck så det gjorde inte alls ont utan det blev mest att hon pillade med något och jag somnade, hehehe :D bättre det än att komma hem alldeles bedövad och må pyton.

Däckade med katten ovanpå överkastet och vaknade just av att jag frös :cautious: Tack för varmt under skrivbordet och varm dator som jag kan vila fötterna på. :)
 
Nu har jag skrivit ansökan om graviditetspenning. Både min del och arbetsgivarens. Känns lite skumt. Skulle intyga lönen också men vi har visst inget aktivt konto hos FK så fick skriva ut en sådan blankett istället.

Men nu är jag så stel i fingrarna att jag måste elda innan jag kan skriva uppgiften i samhällskunskap.
 
Nämen titta, DÄR dök nån upp som jag känner igen alldeles för väl och ni kommer också att känna igen den filuren. :turd:
"Lägg inte ner för mycket jobb på containern, du ska ju bara ha den till elektroniklabb och förvaring,,,,,,,,,,"
Kan det inte vara kul att fixa en grej så den blir både snygg och funktionell eller? Den ska ju stå permanent här så länge jag bor här iallafall. Och VARFÖR kan inte folk sköta sig själva och skita i vad andra gör och ge fan i att vara avundsjuka? Den som sa detta håller sakta på att jobba ihjäl sig, har egen firma + ett annat jobb också och utan hans anställda lönebidragare skulle det aldrig gå runt tidsmässigt men jag är inte ett dugg avundsjuk på honom fast han tjänar bra och snart har rest runt hela jordklotet på semester.

*Avundsjukans kranka blekhet,,,,,*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 650
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 652
Senast: kma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 913
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp