Hur använder man denna tröja?

Bukefalos 30 år!

cherie

Trådstartare
Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den eller fick den, och har således glömt hur den ska användas. Den är fin i färgen och skicket, men jag får inte till hur jag ska knyta bandet i midjan?
Den är liksom som i två delar, helt öppen i sidorna med öglor i midjan på fram och baksidan. Sen ett band man kan trä... På nåt sätt?

Någon som vet hur man ska knyta bandet? Funderar på varför den liksom är öppen i sidorna 😅

Bifogade filer

• 20240613_215529.webp
    20240613_215529.webp
    332,2 KB · Visningar: 276
Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den eller fick den, och har således glömt hur den ska användas. Den är fin i färgen och skicket, men jag får inte till hur jag ska knyta bandet i midjan?
Den är liksom som i två delar, helt öppen i sidorna med öglor i midjan på fram och baksidan. Sen ett band man kan trä... På nåt sätt?

Någon som vet hur man ska knyta bandet? Funderar på varför den liksom är öppen i sidorna 😅
Kanske kan vara nice istället för en sjal eller poncho när det är lite kyligt?

Jag hade nog haft den som en väst, typ som den hänger på hängaren alternativt knyta rosetter i sidorna. Hade kunnat ha skjorta, enkel långärmad tight topp eller kortärmad oversized lite fyrkantig tshirt under. Tycker sån beige är väldigt snyggt med vita toppar och jeans :)

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka