Hur få gubben att bli realist?

Nja, det är ju inte "vanligt skit" eftersom det är fullt av tungmetaller (kvicksilvret i din eventuella amalgam). Kvicksilver är något av den farligaste miljöbomb vi har och håller på att förbjudas inom EU och ändå har vi munnen full av det!) :mad:
 
om man lånar 1milj får man en hyra på ca 7000:-. för att få låna pengar är en liten praktisk tummregel att efter du betalt din boendekostnad skall ni ha 5000kr/pers och 1500kr/barn ÖVER. Så det är bara att räkna på hur mkt ni tjänar så kan ni se hur mkt pengar ni kan låna om ni skall ha detta över.lycka till
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 480
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
623
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 129
Senast: Wille
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 040
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp