Grazing
Trådstartare
Jo, får göra så ett tag. Så får den styra det där lite. Fortsätter hen att dra ur mig hur saker och ting är och fungerar trots att jag inte ger någon större respons och sedan fortsätter att bli frustrerad när jag inte gör framsteg eller står still eller går bakåt så får jag väl avbryta det helt enkelt. Då är det ingen sund vänskapsrelation heller. Det är bara synd och tråkigt att känna någon så bra i så många år och sedan bara lägga ner det om hen då inte kan backa lite och låta mig ta det i den takten jag kan ta det. Vi har kanske kommit varandra för nära helt enkelt. Blir kanske bättre med en liten paus.Antagligen är det en person som gillar att ta tag i saker och som vill hjälpa till när någon blir dålig. Den personen kanske behöver lär sig att säga nej och att hens roll i livet inte är att rädd andra.
Kan du inte göra så att du bara fyller er relation ett tag framöver med bra saker. Positiva saker.
Ditt mående får vården ta hand om.
Om vänner frågar hur du mår säger du "sådär." Och börjar prata om ngt annat. Blir de oroliga säger du att jag har en bra psykolog.