Bidrag swishatKom igen buke, nu ger vi @epi en ny go säng!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bidrag swishatKom igen buke, nu ger vi @epi en ny go säng!![]()
En bild på sängen när den är på plats, bäddad och klar, blir toppenJag hoppas att jag på något sätt ska kunna återgälda allt!
Det lovar jag och fixa!En bild på sängen när den är på plats, bäddad och klar, blir toppen![]()
Så bra! Då kan du köpa nya sängkläder också
Ni är på god väg kan jag säga!![]()
Hihi, ja sängkläder blir det också!Så bra! Då kan du köpa nya sängkläder också
(eller kanske lite extra klister?)
Om det inte används som bevis i en rättegång så gissar jag att de frågar om det är något du vill ha tillbaka, vilket du bara kan svara nej påHihi, ja sängkläder blir det också!Jag vägrar använda det som polisen tog med sig mer, jag hoppas att jag inte behöver ta emot det eller kläderna överhuvudtaget faktiskt..
![]()
Släng rubbet! Det kommer nyttHihi, ja sängkläder blir det också!Jag vägrar använda det som polisen tog med sig mer, jag hoppas att jag inte behöver ta emot det eller kläderna överhuvudtaget faktiskt..
![]()
Hihi...misstänker att det var du som ville ha adress?Släng rubbet! Det kommer nytt![]()
Vad skönt att hon förstodYeeej. Jippi. Ångesten som uppstår när jag ser att utredaren på polisen ringer... Mitt målsägandebiträde hade inte hunnit ringa henne tydligen, så jag gjorde klart för henne att jag vill invänta SKL´s svar innan jag bestämmer hur jag vill gå vidare. Det visade sig att SKL ville ha lite kompletterande uppgifter... Men hon var helt med på att jag ville vänta till svar kommit. Puh. Skönt att det gick bra utan diskussion i alla fall!