Hej alla fantastiska människor!
Denna skåningen somnade på soffan igår som en liten gris... Totalt utmattad efter gårdagen, så jag stannade med andra ord hemma. Vaknade tidigt i morse med en skitsur katt bredvid mig, han hade ju inte fått kvällsmat

. Tjockisen tycker inte det räcker med att ha fri tillgång på torrfoder...
Och återigen, vet ni hur fantastiska ni är? Idag har jag beställt hem en ny säng! Det jättestora ångestfrakallande skitet kan jag snart slänga ut! Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er!!!!!!

Nya lakan är också inköpta! Och så det fina påslakanet och örngotten jag fick av
@Lena Furberg !
Förmodligen outar jag mig lite till nu, men nog fan fortsatte problemen idag. Inte med honom, men med personalen som kommer hit till mig ett par gånger i veckan. Två av dom känner till vad som hänt (tystnadsplikt är fina grejer), men det är inget som det pratas om och på möten har det betonats att jag INTE ska pressas just nu, det ska inte in några vikarier hos mig (inte ens de jag känner och som har varit här förut) och jag är mer än någonsin beroende av dygnet-runt-hjälp vid behov. Deras chef är också informerad, utan att veta några detaljer mer än att det hänt något men att alla instanser är inkopplade. Skönt, jag litar på de flesta.
I början av förra veckan pressade en i personalen mig till att berätta vad som hänt och frågade till slut rätt ut "vadå har du blivit våldtagen??"....eh, ja vad svarar man...
Jag berättade det för min ena fadder i fredags (den som pressade
var också min fadder då...) och det blev livat. Och idag fick jag reda på att chefen fått reda på detta och att det är en lex-sarah-anmälan gjord. Så nu mår jag dåligt över det också, att kanske nån annan får skit för att jag har råkat ut för något. Visst, det är inte mitt fel, och alla hade blivit tillsagda att strunta i och pressa mig. Berättar jag så vill jag.
Jag måste verkligen lära mig och inte må dåligt över att andra har gjort fel...
Nu ska jag limma ihop min snigel !!!