KramBlev lite bättre, tills nyss. Kul när människor smutskastar mig på facebook också...jag orkar fan inte.
Fy faaan för lögnare, allt för att få mig och se ut som den gjort fel. Jag är så jävla lätt att skylla på, alltid...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KramBlev lite bättre, tills nyss. Kul när människor smutskastar mig på facebook också...jag orkar fan inte.
Fy faaan för lögnare, allt för att få mig och se ut som den gjort fel. Jag är så jävla lätt att skylla på, alltid...
Vet inte vad jag ska skriva, men det är ju inte på något vis ditt fel![]()
Det är fel på vissa människor... Men du är starkBlir bara så ledsen, så vansinnigt ledsen. Säger att jag säger en massa saker, när det i själva verket är den som skriver det är den som sagt det. Samma människa hyllar mig jämt och ständigt och säger att det är bra att jag finns och hjälper allt och alla. Jag passar när det passar bara...
Men dom ska få slippa mig, de jävla idioterna. Hoppas att några får upp ögonen om hur det är och har varit framöver, så inte fler råkar illa ut.
Inaktiverade facebook igen men har tagit print på skiten...så det finns i mobilen i alla fall...
Stackare, när man inte tro att något kan bli värre liksom... klarar du av att låta bli exempelvis facebook ett tag? Visst, det löser ju inget problem, men det blir ju verkligen tortyr när du saknar möjlighet att göra vad du annars gör för att må så bra du kan.Blev lite bättre, tills nyss. Kul när människor smutskastar mig på facebook också...jag orkar fan inte.
Finns inget som kan hjälpa nu, för sent tror jag....Tror du att det blir bättre om vi bara pratar om något? Som din häst, hur är han?![]()
Jag inaktiverar gärna när det blir för mycket. Det finns så mycket skit där och människor vet verkligen inte vad källkritik är. Helt otrolith så korkade människor det finns, om man får säga så...Stackare, när man inte tro att något kan bli värre liksom... klarar du av att låta bli exempelvis facebook ett tag? Visst, det löser ju inget problem, men det blir ju verkligen tortyr när du saknar möjlighet att göra vad du annars gör för att må så bra du kan.
Ändrat, såg att du skrivit att du inaktiverat. Starkt jobbat ändå! Och jag lider med dig, brukar också kunna spy av ångest.![]()
Det får man sägaJag inaktiverar gärna när det blir för mycket. Det finns så mycket skit där och människor vet verkligen inte vad källkritik är. Helt otrolith så korkade människor det finns, om man får säga så...
Jag gar bara fb för atr släkt mm vill veta vad som händer k mitt liv. Alla bor långt bort.
Det sķs jag göra, 4Hoppas att du ger videon en chans, de är så långa att tiden går förbi. Kan du prova att se en video och sedan se om du vill ge en video till en chans etc..?
Inget alt av många orsakwe..Hej i natten. Jag har inte skrivit något på väldigt länge, men jag brukar ha ett öga på ditt mående. Jag har skippat fb sedan länge nu. Jag klarar banne mig inte av allt skit där trots att jag har ett helt ok mående i ett, på många sätt, priviligierat liv.
Håll kontakt på något annat sätt med de som räknas, säger jag.
Du skriver om släkt långt borta. Är det absolut inte ett alternativ att flytta till något sådant långt borta för att börja om på ett ställe där du har någon/några nära?
Ok. Bara en tanke. Det känns, för en utomstående, som att du så väl skulle behöva komma på ett sätt att få göra en nystart. Kram!Inget alt av många orsakwe..